فروش آنالایزر شیر در دیزین

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی دیزین به‌مرور مجهز و به یک پیست اسکی بین‌المللی تبدیل شد؛ تا جایی که آن را با پیست‌های اسکی حرفه‌ای سراسر جهان مقایسه می‌کنند. امروزه چهار تله کابین، دو تله‌سیژ، تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی در دیزین وجود دارد. پیست اسکی با ظرفیت‌های بالفعل خود، در بسیاری از موارد رتبه نخستین را به خود اختصاص داده است..

دیزین در موقعیتی قرار گرفته است. که به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی دیگر اطراف تهران نیز نزدیک است.. شهرستان شمشک و شمیرانات و دیدنی‌های فوق‌العاده آن فاصله کمی با دیزین دارند. هنگام رفتن به دیزین، تماشا کردن این جاذبه‌ها را از دست ندهید.

منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در حدود منطقه دره وارنگه رود، سرشار از پوشش سبز و گیاهان مختلف است.. در فصل‌های مختلف حیواناتی چون گزاز، خرس خاکستری و قهوه‌ای در وارنگه رود زندگی می‌کنند که متاسفانه در معرض شکار قرار دارند.


شیر یکی از پرمصرف ترین محصولات است. و ماده اولیه تمام محصولات لبنی است.. با توجه به اینکه کیفیت شیر از پارامتر های مهم در تهیه محصولات لبنی و سلامت دام است.، با است.فاده از دستگاه آنالایزر شیر(لاکتو اسکن) می توان کیفیت شیر را بررسی کرد.

میلی لیتر شیر را مخلوط کنید تا با میلی لیتر محلول آلیزارول تجزیه و تحلیل شود.شیر اسیدی مخلوطی را ارائه می دهد که رنگ آلیزارول علاوه بر ایجاد لخته، گلگون (اسید کمی) یا زرد (بسیار اسیدی) باشد. شیر طبیعی مخلوطی با رنگ قرمز آجری و بدون لخته را ارائه می دهد. شیر قلیایی شده (معمولاً با افزایش آب یا ماده خنثی کننده) بنفشه ارائه می دهد.

امروزه ، آزمایشگاههای مجهز قادرند شیر گاو و اجزای آن (پروتئین ، چربی ، لاکتوز ، مواد جامد شیر) را تجزیه کرده و حتی سلولهای سوماتیک را که در سریعترین زمان نقش موثری در سلامت شیر ​​دارند ، تکامل دهند. بله ، آنالیز کنید. برای این منظور ، همیشه تجهیز آزمایشگاههای ثبت شیر ​​در مرکز اصلاح نژاد دام و سایر مراکز وابسته در نظر گرفته شده است..



( فروش ) های دیگر