مشاوره و اجرا آنالایزر شیر در دیزین

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی دیزین، برای اهالی تفریحات زمستانی نامی آشنا است.. دیزین در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز، در فاصله کیلومتری شمال کرج و کیلومتری ولایت رود قرار دارد؛ البته بخش‌هایی از مجموعه تفریحی رفاهی پیست اسکی دیزین در است.ان تهران است.. این مجموعه فرصتی مناسب برای تجدید قوا، تفریح دوستانه و خانوادگی و است.فاده از هوای پاک کوهستان را فراهم می‌کند و با امکانات رفاهی و تفریحی عالی ورزشکاران و گردشگران بسیاری را در هر فصلی از سال به سوی خود می‌کشد.

تله اسکی چرخشی در پیست اسکی دیزین نیز نوعی از تله‌سیژها است. که به‌صورت چرخشی در مبدأ و مقصد دور می‌زنند و اسکی‌بازان را سوار و پیاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است. که این نوع تله سیژها توقفی در ایستگاه ندارند و اسکی‌بازان ماهر و حرفه‌ای باید بدانند چطور در حال حرکت تله اسکی، سوار و از آن پیاده شوند.

طول پیست چمن دیزین، ۵ متر است. و در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار گرفته است.. علاوه بر امکانات تفریحی، مسابقات فراوانی مانند دوچرخه‌سواری کوهستانی، مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان و کایت در این پیست و در فصل تابستان برگزار می‌شوند.


شیر یکی از پرمصرف ترین محصولات است. و ماده اولیه تمام محصولات لبنی است.. با توجه به اینکه کیفیت شیر از پارامتر های مهم در تهیه محصولات لبنی و سلامت دام است.، با است.فاده از دستگاه آنالایزر شیر(لاکتو اسکن) می توان کیفیت شیر را بررسی کرد.

اسید سولفوریک رقیق شده با پیپت درون کره ریخته می شود و سپس به آرامی و با ظرافت شیر ​​CC را با دی کرومات و پتاسیم (ماده نگهدارنده شیر) به اسید اضافه می کنیم و سانتی متر الکل آمیل به حجم بالا اضافه می کنیم و درب کره را می بندیم.

قبل از شروع تجزیه و تحلیل دستگاه را با محلول های انجماد کالیبره کنید. &#; ۵/ میلی لیتر شیر از نمونه را خارج کرده و در لوله کریوسکوپ مناسب قرار دهید. الکترود تجهیزات را با کاغذ جاذب تمیز کنید.تجهیزات را روشن کنید. منتظر علامت حرارتی تجزیه و تحلیل باشید. روی صفحه نمایش دیجیتال مقدار عددی را بخوانید. نتیجه یا مقدار افت نقطه انجماد در درجه Hortvet و درصد آب را نشان می دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر