فروش آنالایزر شیر در رودهن

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..


آن را ببندید و در یک سبد کره (قفسه) قرار دهید و سپس مواد را با است.فاده از یک شیکر خوب مخلوط کنید و سپس کره های متر را به صورت متقارن در یک سانتریفیوژ در دور در دقیقه به مدت تا دقیقه قرار دهید و پس از دوره فوق با است.فاده از کلید Butyrometer می تواند درصد چربی در نمونه.

کرایوسکوپی نقطه انجماد شیر را اندازه گیری می کند و موثرترین روش برای تعیین جعل با افزودن آب است.. نقطه انجماد رابطه مستقیمی با غلظت ترکیبات محلول در آب آن (لاکتوز و نمک های معدنی) دارد. برای تعیین کرایوسکوپی، از کریوسکوپ الکترونیکی به دلیل قابلیت اطمینان شیر برای تجزیه و تحلیل شیر است.فاده می شود، گرچه هزینه بالای فرآیند کاملاً مشخص است.. به همین دلیل، این تحلیل فقط برای مقیاس متوسط است.فاده می شود.

فروش آنالایزر شیر پارامتره ژربر FUNK GERBER ارزانترین قیمت آنالایزر شیر را از ما بخواهید . جهت خرید آنالایزر شیر با ما تماس بگیرید . آنالایزر شیر ژربر از پیشرفته ترین و بهترین تولیدات کمپانی ژربر آلمان است. که توسط گروه بازرگانی رایان به فروش می رسد . شما با است.فاده از آنالایزر شیر هفت پارامتره FUNK GERBER به راحتی میتوانید محصولات خود را با دقت آنالیز نمایید . آنالایزر شیر ژربر قادر به اندازه گیری موارد زیر می باشد : FAT چربی : - % PROTEIN پروتئین : - % LACTOSE لاکتوز : - % SNF ماده خشک : - % MINERAL مواد معدنی : -. % آب اضافه شده و دانسیته ( Density ) ** دقت اجرای تست ها . % می باشد ** - رایان شیمی پارس به عنوان نماینده ژربر در ایران امادگی خود را جهت فروش لاکتواستار یا آنالایزر شیر با کیفیت و قیمت بسیار مناسب اعلام می دارد . لازم به ذکر است. که این محصول دارای سال ضمانت نامه و ده سال خدمات پس از فروش می باشد . رایان شیمی پارس از شما که در تمام این سالها در کنار ما بوده اید سپاسگذاریم در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید https://www.instagram.com/rspgroupco/ https://t.me/Rayanshimipars



( فروش ) های دیگر