فروش آنالایزر شیر در شرق تهران

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:


قبل از شروع تجزیه و تحلیل دستگاه را با محلول های انجماد کالیبره کنید. &#; ۵/ میلی لیتر شیر از نمونه را خارج کرده و در لوله کریوسکوپ مناسب قرار دهید. الکترود تجهیزات را با کاغذ جاذب تمیز کنید.تجهیزات را روشن کنید. منتظر علامت حرارتی تجزیه و تحلیل باشید. روی صفحه نمایش دیجیتال مقدار عددی را بخوانید. نتیجه یا مقدار افت نقطه انجماد در درجه Hortvet و درصد آب را نشان می دهد.

دستگاه تجزیه و تحلیل شیر فقط در ثانیه تجزیه و تحلیل سریع شیر و محصولات لبنی مایع را انجام می دهد .این دستگاه از تجزیه و تحلیل اولتراسونیک برای تعیین طیف وسیعی از پارامترها فقط با یک نمونه شیر کوچک یا لبنی است.فاده می کند.لاکتو اسکن به شما امکان می دهد شیر را در انواع نورهای مختلف از جمله چربی، چگالی، پروتئین، نمک، PH تجزیه و تحلیل کنید. برای اطمینان از اینکه شما یک شیر با کیفیت دارید، این دستگاه برای اندازه گیری است.اندارد است..لاکتو اسکن توسط یک صفحه لمسی کنترل می شود که نتایج را در عرض ثانیه نمایش می دهد. نتایج چاپ مستقیم از چاپگر داخلی حاصل می شود.آنالایزر شیر Lactoscan برای است.فاده در آزمایشگاه ها و مراکز جمع آوری شیر طراحی شده است. تا گزارش دقیق و فشرده ای برای نمونه شیر و تجزیه و تحلیل دسته ای ارائه دهد.

میلی لیتر شیر را مخلوط کنید تا با میلی لیتر محلول آلیزارول تجزیه و تحلیل شود.شیر اسیدی مخلوطی را ارائه می دهد که رنگ آلیزارول علاوه بر ایجاد لخته، گلگون (اسید کمی) یا زرد (بسیار اسیدی) باشد. شیر طبیعی مخلوطی با رنگ قرمز آجری و بدون لخته را ارائه می دهد. شیر قلیایی شده (معمولاً با افزایش آب یا ماده خنثی کننده) بنفشه ارائه می دهد.



( فروش ) های دیگر