مشاوره و اجرا آنالایزر شیر در شرق تهران

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.


شیر یکی از پرمصرف ترین محصولات است. و ماده اولیه تمام محصولات لبنی است.. با توجه به این موضوع، اندازه گیری اجزای شیر برای صنایع لبنی بسیار مهم شده است.. هر محصول لبنی به شیر با نسبت های مختلف محتوای آن نیاز دارد. علاوه بر این، برای پیگیری کیفیت محصول، محتوای شیر باید به طور منظم اندازه گیری شود. علاوه بر صنایع لبنی، تجزیه و تحلیل شیر تأثیر زیادی در صنعت تولید شیر تولید دارد. محتویات شیر ​​با سلامت حیوان و کیفیت و محتوای خوراک آن ارتباط نزدیک دارد. بر این اساس، این اندازه گیری ها می تواند بینش ارزشمندی برای افزایش کیفیت و انتخاب خوراک آنها و همچنین بینش ارزشمندی برای تشخیص و درمان به موقع حیوانات بیمار ارائه دهد.امروزه، دقیق ترین روش ها برای تجزیه و تحلیل شیر، روش های تجزیه شیمیایی است. که کند، مخرب است. و باید در آزمایشگاه انجام شود نه در مزرعه. عملاً، کاربران معمولاً از بسیاری از دسته های شیر نمونه می گیرند و به طور متوسط ​​برای همه دسته ها نتیجه گیری می کنند. نظارت بر کیفیت و کیفیت تغذیه دام برای است.فاده از این روش ها بسیار گران و بسیار ناکارآمد است..

قبل از شروع تجزیه و تحلیل دستگاه را با محلول های انجماد کالیبره کنید. &#; ۵/ میلی لیتر شیر از نمونه را خارج کرده و در لوله کریوسکوپ مناسب قرار دهید. الکترود تجهیزات را با کاغذ جاذب تمیز کنید.تجهیزات را روشن کنید. منتظر علامت حرارتی تجزیه و تحلیل باشید. روی صفحه نمایش دیجیتال مقدار عددی را بخوانید. نتیجه یا مقدار افت نقطه انجماد در درجه Hortvet و درصد آب را نشان می دهد.

کرایوسکوپی نقطه انجماد شیر را اندازه گیری می کند و موثرترین روش برای تعیین جعل با افزودن آب است.. نقطه انجماد رابطه مستقیمی با غلظت ترکیبات محلول در آب آن (لاکتوز و نمک های معدنی) دارد. برای تعیین کرایوسکوپی، از کریوسکوپ الکترونیکی به دلیل قابلیت اطمینان شیر برای تجزیه و تحلیل شیر است.فاده می شود، گرچه هزینه بالای فرآیند کاملاً مشخص است.. به همین دلیل، این تحلیل فقط برای مقیاس متوسط است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر