مشاوره و اجرا آنالایزر شیر در شمال تهران

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

دومین مورد ای معروف ترین محله های شمال تهران جایی نیست جز تجریش دیدنی! محله‌ تجریش از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق شهر تهران است. که درست در شمال این شهر قرار گرفته و تهرانی و غیرتهرانی آن را می‌شناسند. از پدرهایتان که بپرسید حتماً خاطراتی برای تعریف کردن از تجریش و حال و هوای قدیمش دارند، اینجا هم مانند اکثر خیابان‌های قدیمی شهر تهران دست‌خوش تغییرات شده اما قرارگیری چند خانه و کاخ تاریخی در این محله باعث شده تا هنوز هم بتوان در میان کوچه‌ها و خیابان‌هایش ردی از تاریخ را پیدا کرد.

هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.


از آنجا که بخش عمده ای از پروتئین ، چربی ، لاکتوز و سایر مواد مغذی مورد نیاز از طریق شیر و فرآورده های لبنی تأمین می شود ، بنابراین در بیشتر کشورهای پیشرفته در صنایع لبنی بیشترین توجه به مواد ژنتیکی (اسپرم ، جنین و غیره) می شود. ) مقدار اصلاحی این مواد مغذی در آن زیاد است..

کرایوسکوپی نقطه انجماد شیر را اندازه گیری می کند و موثرترین روش برای تعیین جعل با افزودن آب است.. نقطه انجماد رابطه مستقیمی با غلظت ترکیبات محلول در آب آن (لاکتوز و نمک های معدنی) دارد. برای تعیین کرایوسکوپی، از کریوسکوپ الکترونیکی به دلیل قابلیت اطمینان شیر برای تجزیه و تحلیل شیر است.فاده می شود، گرچه هزینه بالای فرآیند کاملاً مشخص است.. به همین دلیل، این تحلیل فقط برای مقیاس متوسط است.فاده می شود.

دستگاه اتوانالایزر شیر ، میلکواسکن ، انالایزر شیر و انالایزر تقلبات شیر جهت اندازه گیری پروتیین و چربی و آب افزوده شده و SNF و غیره به کار میرود . اتوانالایزر شیر قابلیت کشف تقلبات شیر را در برخی مدلها دارا می باشد.لاکتواستار یه همان لاکتواستار ژربر نیز آنالیز شیر را انجام میدهد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر