فروش آنالایزر شیر در شهر جدید اندیشه

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


قبل از شروع تجزیه و تحلیل دستگاه را با محلول های انجماد کالیبره کنید. &#; ۵/ میلی لیتر شیر از نمونه را خارج کرده و در لوله کریوسکوپ مناسب قرار دهید. الکترود تجهیزات را با کاغذ جاذب تمیز کنید.تجهیزات را روشن کنید. منتظر علامت حرارتی تجزیه و تحلیل باشید. روی صفحه نمایش دیجیتال مقدار عددی را بخوانید. نتیجه یا مقدار افت نقطه انجماد در درجه Hortvet و درصد آب را نشان می دهد.

فروش آنالایزر شیر پارامتره ژربر FUNK GERBER ارزانترین قیمت آنالایزر شیر را از ما بخواهید . جهت خرید آنالایزر شیر با ما تماس بگیرید . آنالایزر شیر ژربر از پیشرفته ترین و بهترین تولیدات کمپانی ژربر آلمان است. که توسط گروه بازرگانی رایان به فروش می رسد . شما با است.فاده از آنالایزر شیر هفت پارامتره FUNK GERBER به راحتی میتوانید محصولات خود را با دقت آنالیز نمایید . آنالایزر شیر ژربر قادر به اندازه گیری موارد زیر می باشد : FAT چربی : - % PROTEIN پروتئین : - % LACTOSE لاکتوز : - % SNF ماده خشک : - % MINERAL مواد معدنی : -. % آب اضافه شده و دانسیته ( Density ) ** دقت اجرای تست ها . % می باشد ** - رایان شیمی پارس به عنوان نماینده ژربر در ایران امادگی خود را جهت فروش لاکتواستار یا آنالایزر شیر با کیفیت و قیمت بسیار مناسب اعلام می دارد . لازم به ذکر است. که این محصول دارای سال ضمانت نامه و ده سال خدمات پس از فروش می باشد . رایان شیمی پارس از شما که در تمام این سالها در کنار ما بوده اید سپاسگذاریم در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید https://www.instagram.com/rspgroupco/ https://t.me/Rayanshimipars

اسید سولفوریک رقیق شده با پیپت درون کره ریخته می شود و سپس به آرامی و با ظرافت شیر ​​CC را با دی کرومات و پتاسیم (ماده نگهدارنده شیر) به اسید اضافه می کنیم و سانتی متر الکل آمیل به حجم بالا اضافه می کنیم و درب کره را می بندیم.



( فروش ) های دیگر