مشاوره و اجرا آنالایزر شیر در شهرک صنعتی شمس آباد

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

بلور نوری تازه ، دكمه صدفی ايران ، هوا فضايی درنا ، كوره هاي صنعتی ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستیک سازی عنايت ، بهسازین تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت یاران بهار ، پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ، صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاک عالی مقام ، پاک برنز ، نماسازان امروز، سان الكترونیک شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاری عظام…

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


شیر یکی از پرمصرف ترین محصولات است. و ماده اولیه تمام محصولات لبنی است.. با توجه به این موضوع، اندازه گیری اجزای شیر برای صنایع لبنی بسیار مهم شده است.. هر محصول لبنی به شیر با نسبت های مختلف محتوای آن نیاز دارد. علاوه بر این، برای پیگیری کیفیت محصول، محتوای شیر باید به طور منظم اندازه گیری شود. علاوه بر صنایع لبنی، تجزیه و تحلیل شیر تأثیر زیادی در صنعت تولید شیر تولید دارد. محتویات شیر ​​با سلامت حیوان و کیفیت و محتوای خوراک آن ارتباط نزدیک دارد. بر این اساس، این اندازه گیری ها می تواند بینش ارزشمندی برای افزایش کیفیت و انتخاب خوراک آنها و همچنین بینش ارزشمندی برای تشخیص و درمان به موقع حیوانات بیمار ارائه دهد.امروزه، دقیق ترین روش ها برای تجزیه و تحلیل شیر، روش های تجزیه شیمیایی است. که کند، مخرب است. و باید در آزمایشگاه انجام شود نه در مزرعه. عملاً، کاربران معمولاً از بسیاری از دسته های شیر نمونه می گیرند و به طور متوسط ​​برای همه دسته ها نتیجه گیری می کنند. نظارت بر کیفیت و کیفیت تغذیه دام برای است.فاده از این روش ها بسیار گران و بسیار ناکارآمد است..

شیر یکی از پرمصرف ترین محصولات است. و ماده اولیه تمام محصولات لبنی است.. با توجه به اینکه کیفیت شیر از پارامتر های مهم در تهیه محصولات لبنی و سلامت دام است.، با است.فاده از دستگاه آنالایزر شیر(لاکتو اسکن) می توان کیفیت شیر را بررسی کرد.

دستگاه تجزیه و تحلیل شیر فقط در ثانیه تجزیه و تحلیل سریع شیر و محصولات لبنی مایع را انجام می دهد .این دستگاه از تجزیه و تحلیل اولتراسونیک برای تعیین طیف وسیعی از پارامترها فقط با یک نمونه شیر کوچک یا لبنی است.فاده می کند.لاکتو اسکن به شما امکان می دهد شیر را در انواع نورهای مختلف از جمله چربی، چگالی، پروتئین، نمک، PH تجزیه و تحلیل کنید. برای اطمینان از اینکه شما یک شیر با کیفیت دارید، این دستگاه برای اندازه گیری است.اندارد است..لاکتو اسکن توسط یک صفحه لمسی کنترل می شود که نتایج را در عرض ثانیه نمایش می دهد. نتایج چاپ مستقیم از چاپگر داخلی حاصل می شود.آنالایزر شیر Lactoscan برای است.فاده در آزمایشگاه ها و مراکز جمع آوری شیر طراحی شده است. تا گزارش دقیق و فشرده ای برای نمونه شیر و تجزیه و تحلیل دسته ای ارائه دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر