مشاوره و اجرا آنالایزر شیر در شهرک صنعتی چرمشهر

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


دستگاه تجزیه و تحلیل شیر فقط در ثانیه تجزیه و تحلیل سریع شیر و محصولات لبنی مایع را انجام می دهد .این دستگاه از تجزیه و تحلیل اولتراسونیک برای تعیین طیف وسیعی از پارامترها فقط با یک نمونه شیر کوچک یا لبنی است.فاده می کند.لاکتو اسکن به شما امکان می دهد شیر را در انواع نورهای مختلف از جمله چربی، چگالی، پروتئین، نمک، PH تجزیه و تحلیل کنید. برای اطمینان از اینکه شما یک شیر با کیفیت دارید، این دستگاه برای اندازه گیری است.اندارد است..لاکتو اسکن توسط یک صفحه لمسی کنترل می شود که نتایج را در عرض ثانیه نمایش می دهد. نتایج چاپ مستقیم از چاپگر داخلی حاصل می شود.آنالایزر شیر Lactoscan برای است.فاده در آزمایشگاه ها و مراکز جمع آوری شیر طراحی شده است. تا گزارش دقیق و فشرده ای برای نمونه شیر و تجزیه و تحلیل دسته ای ارائه دهد.

از آنجا که بخش عمده ای از پروتئین ، چربی ، لاکتوز و سایر مواد مغذی مورد نیاز از طریق شیر و فرآورده های لبنی تأمین می شود ، بنابراین در بیشتر کشورهای پیشرفته در صنایع لبنی بیشترین توجه به مواد ژنتیکی (اسپرم ، جنین و غیره) می شود. ) مقدار اصلاحی این مواد مغذی در آن زیاد است..

عصاره خشک بدون چربی ممکن است. به عنوان &#;همه اجزای شیر، به جز آب و چربی&#; تعریف شود. اندازه گیری آن برای تأیید میزان آب در شیر مهم است.. محاسبه این نوع عصاره راحت تر از عصاره خشک کل است.. زیرا چربی می تواند به طور گسترده ای متفاوت باشد، بنابراین مقایسه را دشوار می کند.عصاره خشک بدون چربی با کم کردن محتوای چربی از عصاره خشک کل تعیین می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر