مشاوره و اجرا آنالایزر شیر در شهرک صنعتی چهاردانگه

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


کرایوسکوپی نقطه انجماد شیر را اندازه گیری می کند و موثرترین روش برای تعیین جعل با افزودن آب است.. نقطه انجماد رابطه مستقیمی با غلظت ترکیبات محلول در آب آن (لاکتوز و نمک های معدنی) دارد. برای تعیین کرایوسکوپی، از کریوسکوپ الکترونیکی به دلیل قابلیت اطمینان شیر برای تجزیه و تحلیل شیر است.فاده می شود، گرچه هزینه بالای فرآیند کاملاً مشخص است.. به همین دلیل، این تحلیل فقط برای مقیاس متوسط است.فاده می شود.

دستگاه تجزیه و تحلیل شیر فقط در ثانیه تجزیه و تحلیل سریع شیر و محصولات لبنی مایع را انجام می دهد .این دستگاه از تجزیه و تحلیل اولتراسونیک برای تعیین طیف وسیعی از پارامترها فقط با یک نمونه شیر کوچک یا لبنی است.فاده می کند.لاکتو اسکن به شما امکان می دهد شیر را در انواع نورهای مختلف از جمله چربی، چگالی، پروتئین، نمک، PH تجزیه و تحلیل کنید. برای اطمینان از اینکه شما یک شیر با کیفیت دارید، این دستگاه برای اندازه گیری است.اندارد است..لاکتو اسکن توسط یک صفحه لمسی کنترل می شود که نتایج را در عرض ثانیه نمایش می دهد. نتایج چاپ مستقیم از چاپگر داخلی حاصل می شود.آنالایزر شیر Lactoscan برای است.فاده در آزمایشگاه ها و مراکز جمع آوری شیر طراحی شده است. تا گزارش دقیق و فشرده ای برای نمونه شیر و تجزیه و تحلیل دسته ای ارائه دهد.

عصاره خشک بدون چربی ممکن است. به عنوان &#;همه اجزای شیر، به جز آب و چربی&#; تعریف شود. اندازه گیری آن برای تأیید میزان آب در شیر مهم است.. محاسبه این نوع عصاره راحت تر از عصاره خشک کل است.. زیرا چربی می تواند به طور گسترده ای متفاوت باشد، بنابراین مقایسه را دشوار می کند.عصاره خشک بدون چربی با کم کردن محتوای چربی از عصاره خشک کل تعیین می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر