مشاوره و اجرا آنالایزر شیر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


شیر یکی از پرمصرف ترین محصولات است. و ماده اولیه تمام محصولات لبنی است.. با توجه به اینکه کیفیت شیر از پارامتر های مهم در تهیه محصولات لبنی و سلامت دام است.، با است.فاده از دستگاه آنالایزر شیر(لاکتو اسکن) می توان کیفیت شیر را بررسی کرد.

از آنجا که بخش عمده ای از پروتئین ، چربی ، لاکتوز و سایر مواد مغذی مورد نیاز از طریق شیر و فرآورده های لبنی تأمین می شود ، بنابراین در بیشتر کشورهای پیشرفته در صنایع لبنی بیشترین توجه به مواد ژنتیکی (اسپرم ، جنین و غیره) می شود. ) مقدار اصلاحی این مواد مغذی در آن زیاد است..

شیر یکی از پرمصرف ترین محصولات است. و ماده اولیه تمام محصولات لبنی است.. با توجه به این موضوع، اندازه گیری اجزای شیر برای صنایع لبنی بسیار مهم شده است.. هر محصول لبنی به شیر با نسبت های مختلف محتوای آن نیاز دارد. علاوه بر این، برای پیگیری کیفیت محصول، محتوای شیر باید به طور منظم اندازه گیری شود. علاوه بر صنایع لبنی، تجزیه و تحلیل شیر تأثیر زیادی در صنعت تولید شیر تولید دارد. محتویات شیر ​​با سلامت حیوان و کیفیت و محتوای خوراک آن ارتباط نزدیک دارد. بر این اساس، این اندازه گیری ها می تواند بینش ارزشمندی برای افزایش کیفیت و انتخاب خوراک آنها و همچنین بینش ارزشمندی برای تشخیص و درمان به موقع حیوانات بیمار ارائه دهد.امروزه، دقیق ترین روش ها برای تجزیه و تحلیل شیر، روش های تجزیه شیمیایی است. که کند، مخرب است. و باید در آزمایشگاه انجام شود نه در مزرعه. عملاً، کاربران معمولاً از بسیاری از دسته های شیر نمونه می گیرند و به طور متوسط ​​برای همه دسته ها نتیجه گیری می کنند. نظارت بر کیفیت و کیفیت تغذیه دام برای است.فاده از این روش ها بسیار گران و بسیار ناکارآمد است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر