مشاوره و اجرا آنتن مخابراتی در بازار لاله زار

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اپراتورها در خصوص پرداخت عوارض به سایت‌هایی که قبل از تأسیس شرکت ارتباط مشترک شهر وجود داشته اند، با شهرداری اختلاف دارند، چرا که با آنکه هر مصوبه یا ابلاغیه و حتی قانون عطف به ماسبق نمی شود، ولی شهرداری اصرار به دریافت این عوارض نیز دارد، که منجر به شکایت اپراتورها به دیوان عدالت اداری شده و در اکثر موارد شکایت شده، رأی به نفع اپراتورها صادر شده و دیوان عدالت اداری در اکثر موارد، مصوبه یا ابلاغیه شورای شهر را ابطال کرده است..

حالت سوم نیز این است. که با ارسال امواج الکترومغناطیسی به سمت آسمان، می‌توان بازتاب آن‌ها را از لایه یونوسفر یا یون‌سپهر در سمت دیگر (مسیرهایی خیلی طولانی) دریافت کرد. یونوسفر لایه‌ای بسیار بالاتر از تروپوسفر که ما در آن زندگی می‌کنیم است.. این لایه حاوی چگالی بسیار بالایی از الکترون‌ها بوده که می‌تواند برای امواج رادیویی نظیر یک بازتاب‌دهنده عمل کند.

همچنین با توجه به اینکه تخصص ایشان در ایمونولوژی بوده و دغدغه کاری وی نیز مطالعات و تحقیقات روی مسایل زنان و سازمان‌های غیر دولتی مربوطه است.، لذا عدم تخصص مرتبط ایشان در علوم فیزیک و مخابرات میدان و سیستم محرز است.، و هر اظهارنظری از ایشان در فضای خارج از تخصص خودشان، وارد و حتی مسموع نیز نبوده، ضمن اینکه یک گناه نابخشودنی در محضر علم و دانش به شمار می آید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر