مشاوره و اجرا آنتن مخابراتی در تهران

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


دکل‌های مخابراتی بیش از سال قدمت داشته و نوع موبایل این دکل‌ها، از سال پیش در جهان و از ۵ سال قبل در ایران قدمت دارند و یکی از دلایل کم بودن شکاف فناوری بین ایران با جهان از منظر توسعه شبکه های سلولار موبایل، این بوده است. که مشابه با سایر کشورهای جهان و با هدف توسعه سریع شبکه دسترسی رادیویی، از پشت بام های منازل نیز برای نصب دکل های موبایل است.فاده شده است..

امواج الکترومغناطیسی تنها از طریق هوا، به صورت مستقیم بین فرستنده و گیرنده تبادل نمی‌شوند. بسته به نوع موج الکترومغناطیسی، در واقع فرکانس آن، مقدار مسافت بین فرستنده و گیرنده و زمان ارسال، روش مختلف برای انتقال امواج الکترومغناطیسی وجود دارد:

 انتخاب مکان نصب دکل ها و اتصال آن با شبکه، تحت یک فرآیند است.اندارد جهانی با نام    Site Acquisition صورت می‌گیرد که در قالب یک قرارداد قانونی بین اپراتور با مالک منازل یا ادارات یا واحدهای تجاری  صورت می‌گیرد و پس از احراز ایمنی پشت بام و سازه از منظر مقاومت مصالح و غیره، و در خصوص سایتهایی که پس از تأسیس شرکت ارتباط مشترک شهر توسط شهرداری، نصب می شوند، پرداخت عوارض و اخذ مجوزهای مربوطه از شرکت مذکور مبادرت به انجام فعالیت های بعدی برای نصب و متصل ساختن آن به شبکه و در نهایت بهره برداری می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر