فروش آنتن مخابراتی در دیزین

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوع ساخت‌و‌ساز این شله‌ها یا کلبه‌های پیست دیزین به گونه‌ای بوده که راه دسترسی اتومبیل به آن کاملا وجود دارد. البته این کلبه‌ها به خاطر تعداد زیاد مسافران به دیزین در روزهای آخر هفته، کمتر از روز رزرو داده نمی‌شوند. اجاره این کلبه‌ها از شبی میلیون تومان شروع می‌شود.

تله‌سیژ به‌دلیل نداشتن کابین از نظر ظاهری با تله کابین متفاوت است.. تله سیز صندلی‌های ایمنی دارد و نفرات کمتری می‌توانند از هر صندلی آن است.فاده کنند. دهکده دیزین دو تله‌سیژ دارد که سبب تسهیل رفت و آمد گردشگران در مسیر می‌شوند. تله‌سیژ «قله» با طول ,۸ متر و ارتفاع ۸ متر از میانه پیست تا قله را می‌پیماید و تله‌سیژ «چمن» با متر طول و ۵ متر ارتفاع از دفتر مدیریت تا رستوران چمن کشیده شده است..

پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.


این بخش را با در نظر گرفتن رادیو که اکثراً با آن آشناییم ادامه می‌دهیم. ساده‌ترین ساختار آنتن، می‌تواند یک قطعه سیم فلزی باشد که آن را به رادیو متصل کرد. امروزه رادیوهای ترانزیستوری جدید، حداقل دو آنتن دارند. یکی از آن‌ها، میله تلسکوپی بلند و براقی است. که در خارج بدنه رادیو قرار داشته و برای جمع‌آوری امواج (سیگنال) با مدولاسیون فرکانس (FM) تعبیه شده است.. آنتنِ دوم درون بدنه رادیو و معمولاً روی بُرد اصلی به صورت ثابت قرار گرفته است. که سیگنال‌های مدولاسیون دامنه (AM) را جمع آوری می‌کند.

حال اگر شخصی آنتنِ رادیو خود را باز کرده و در جهت فضایی مناسبی باشد، می‌تواند این امواج الکترومغناطیسی که حاوی اطلاعات است. (مدوله شده) را دریافت کند. در واقع آنتنِ رادیو در حکم گیرنده است.. امواج الکترومغناطیسی به هنگام برخود با آنتنِ رادیو، انرژی خود را به الکترون‌های آنتن داده و در نتیجه الکترون‌های آنتنِ فلزی به نوسان در می‌آیند. می‌توان گفت مطابق با قانون القای فارادی، جریان الکتریکی در آنتن شکل می‌گیرد. این جریان الکتریکی، همان سیگنال‌های الکتریکی ارسال شده توسط آنتن فرستنده هستند که به وسیله بلندگو رادیو، به امواج مکانیکی (صوت) تبدیل می‌شوند.

اپراتورها در خصوص پرداخت عوارض به سایت‌هایی که قبل از تأسیس شرکت ارتباط مشترک شهر وجود داشته اند، با شهرداری اختلاف دارند، چرا که با آنکه هر مصوبه یا ابلاغیه و حتی قانون عطف به ماسبق نمی شود، ولی شهرداری اصرار به دریافت این عوارض نیز دارد، که منجر به شکایت اپراتورها به دیوان عدالت اداری شده و در اکثر موارد شکایت شده، رأی به نفع اپراتورها صادر شده و دیوان عدالت اداری در اکثر موارد، مصوبه یا ابلاغیه شورای شهر را ابطال کرده است..



( فروش ) های دیگر