مشاوره و اجرا آنتن مخابراتی در دیزین

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله اسکی چرخشی برای است.فاده ورزشکاران حرفه‌ای است.؛ زیرا این تله سیژها به‌صورت چرخشی در ایستگاه مبدا و مقصد دور می‌زنند و برای سوار یا پیاده کردن افراد توقفی نمی‌کنند. افراد حرفه‌ای و باتجربه می‌توانند حین حرکت روی این تله سیژها بنشینند یا از روی آن‌ها پیاده شوند.

کلبه در کنار ساختمان شماره دو هتل دیزین، در دامنه  کوه و در کنار پیست اسکی قرار دارند. کلبه‌های چوبی شله از اقامتگاه‌های محبوب پیست اسکی دیزین محسوب می‌شوند و دارای امکانات مناسبی از جمله شومینه، تراس، باربیکیو، سرویس فرنگی، ارائه خدمات بهداشتی هستند. 

تله اسکی چرخشی در پیست اسکی دیزین نیز نوعی از تله‌سیژها است. که به‌صورت چرخشی در مبدأ و مقصد دور می‌زنند و اسکی‌بازان را سوار و پیاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است. که این نوع تله سیژها توقفی در ایستگاه ندارند و اسکی‌بازان ماهر و حرفه‌ای باید بدانند چطور در حال حرکت تله اسکی، سوار و از آن پیاده شوند.


در خصوص سایت‌هایی که از قبل از تأسیس شرکت ارتباط مشترک شهر توسط شهرداری، قراردادهای مربوطه بسته شده و سایت‌ها نصب شدند، نظر به اینکه طبق قانون، مصوبات و اصول شرکت مذکور قابل عطف به ماسبق نمی‌تواند باشد، بین اپراتورها و این شرکت، اختلاف وجود دارد و شرکت مذکور برای دریافت عوارض نامشروع ۸ میلیون ریال برای هر سایت در سال دست به اقدامات غیرقانونی توسط شهرداری می زند، مثلاً مکان را به ماده می برد که، این هم غیر قانونی است. چرا که احداث سایت، احداثِ بنای جدید یا تغییر بنا در مکان نیست، لیکن شهرداری با فشار و زور، این کار را کرده و اقدام به تحصیل مال غیرمنصفانه می‌کند،

این جملات انتقادی در روزهایی به اوج خود رسیدند که شورای شهر با هدف حصول یک درآمد پایدار و باد آورده، در حال ایجاد شرکت ارتباط مشترک شهر و وضع مصوبه ها و صدور ابلاغیه هایی بودند تا برای نصب سایت‌های موبایل، از اپراتورها عوارض دریافت کنند، چیزی که علی رغم ابطال بسیاری از آن مصوبات از سوی دیوان عدالت اداری، موفق نیز شدند و اینک، به ازای هر سایت جدید، از هر اپراتور ۸،، ریال (۸ میلیون تومان) دریافت می کنند.

این امر را توسط پارامتری موسوم به سمت‌گرایی توصیف می‌کنند. البته پارامتر سمت‌گرایی در همه جا امر مطلوبی نیست. به طور مثال آنتن گیرنده موبایل یا گیرنده‌های GPS باید کمترین میزان سمت‌گرایی را داشته باشند، چرا که باید بتوانند در هر وضعیتی حداکثر امواج را دریافت کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر