فروش آنتن مخابراتی در شهر جدید اندیشه

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


همزمان که عده ای به نصب دکل های موبایل اعتراض داشته و در سایت cra..ir ثبت شکایت کرده و مانع از نصب آن هستند، عده ای دیگر به عدم وجود پوشش در منطقه خود اعتراض داشته و در همان سایت نیز  ثبت شکایت کرده و درخواست نصب سایت جدید در محل می کنند، و به است.ناد آمار، تعداد این اعتراض های دوم از تعداد اعتراض های قبلی بیشتر است..

آنتن‌های فرستنده و گیرنده در اغلب کاربردها طراحی و ساختاری مشابه دارند. به طول مثال آنتنِ فرستنده و گیرنده در دو بیسیم یک شکل و یک اندازه است.. با این حال در برخی کاربردهای خاص، آنتنِ فرستنده می‌تواند بسیار بزرگ‌تر و قوی‌تر از آنتنِ گیرنده باشد. به طور مثال در ایستگاه‌های پخش تلویزیونی و رادیویی، آنتن‌های فرستنده دکل‌های بسیار بزرگ با توان ارسالی خیلی زیادی هستند. چرا که باید مسافت خیلی زیادی را پوشش دهند. این در حالی است. که آنتنِ گیرنده تلویزیون یا رادیو تنها یک میله فلزی ساده است..

برای تولید دکل لتیس یا مشبک یا دکل های مخابراتی سه پایه و چهار پایه ابتدا میلگردهای فولادی بر اساس نقشه و است.اندارد G یا G برش میخورند و در مرحله بعد به لوله های فولادی جوش می شوند. و در نهایت برای ایجاد پوشش حفاظتی روی سطح محصول آن را به واحد گالوانیزه گرم منتقل می کنند تا آبکاری شود. یکی از مهمترین موارد در مازیار صنعت کنترل کیفیت مداوم محصولات در تمام مراحل تولید می باشد. این کنترل از طریق واحد آزمایشگاه و واحد کنترل کیفیت بصورت مستمر هم روی مواد اولیه و هم فرایند تولید صورت می پذیرد.



( فروش ) های دیگر