فروش آنتن مخابراتی در شهر سنگ تهران

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.


همچنین، ناراحتی مردم نسبت به درآمد سالیانه حدود میلیون تومانی مالکانی که پشت بام خود را برای نصب دکل به اپراتور ها اجاره می دهند، یکی دیگر از ممانعت های مردمی از نصب سایت‌های موبایل است..مسئله ممانعت مردمی از نصب دکل یک مسئله پیچیده است. که در فلسفه به "جمع نقیضین" معروف است.، به این معنی که شخص معترض، حاضر نیست گوشی هوشمند خود را کنار بگذارد، و نمی خواهد باور کند که گوشی هوشمند او با است.فاده از همین دکل کار می کند، نه چیز دیگری، یعنی هم گوشی را می خواهد، و هم عامل آن را نمی خواهد، مثل خانمی که شوهرش را دوست داشته باشد ولی به پدرشوهرش احترام نگذارد.

دکل های مخابراتی، به تمام دکل هایی اطلاق می شود که با است.فاده از آنتن های نصب شده روی آنها، یک ارتباط مخابراتی بدون سیم دو طرفه را برقرار می سازند و دارای تنوع بسیار زیاد از نظر کاربران است. که شامل دکل های شرکت‌های تامین کننده اینترنت بدون سیم، اپراتورهای موبایل، اپراتور های رادیو

تامین و توزیع تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق ، آموزشی ، آزمایشگاهی ، اتوماسیون و برق صنعتی و تجهیزات مورد است.فاده در صنایع مختلف شامل الکتریکال، فیزیکال ، شیمیکال و اتوماسیون صنعتی از برندهای معتبر جهانی. شرکت آماج تجارت پارسیان ارائه دهنده طیف وسیعی از تجهیزات شامل ترمومتر و دماسنج، فشارسنج،تسترهای شبکه و تستر عایق، مولتی متر، اسیلوسکپ ، ارت سنج و میگر، پاور آنالایزر، آمپرمتر، متر لیزری، کالیبراتورهای ضدانفجار، آنالایزر گاز، بادسنج، رطوبت سنج، فرکانس متر، خازن سنج، ال سی ار متر ، دورسنج و …



( فروش ) های دیگر