مشاوره و اجرا آنتن مخابراتی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجهز به انواع خاورهای اتاق بزرگ، خاورهای مسقف، کامیون های تک و جفت و انواع تریلر از قبیل کفی، بغل دار، ترانزیت چادری،کمرشکن دو محور، محور، محور و بوژی کش(حمل بار ترافیکی) میباشد که تحت پوشش بیمه ایران با مناسب ترین کرایه اماده سرویس دهی به شما سرو...

شرکت تهویه نو آستیاک (سهامی خاص) مجری و تولید کننده کانال های انتقال هوا (کانال سازی و طراحی و اجرای سیستم های اگزاست موضعی و سیستم های شوتینگ زباله و ملحفه با گرد هم آوری مجرب ترین و حرفه ای ترین افراد در این زمینه و با هدف صنعتی کردن و علمی ساختن...

منطقه صنعتی خرمدشت پردیس در شرق تهران با دارا بودن سابقه ای بیش از دهه و وسعتی در حدود هکتار با وجود برخورداری از توان صنعتی بالا و جای دادن تعدادی از موفق ترین و بزرگترین واحدهای صنعتی از جمله شرکت بزرگ و معتبر پلیران اتصال است. .منطقه صنعتی خرمدشت به عنوان یک محدوده صنعتی بر روی نقشه تهران قرار دارد.این منطقه از سه طرف به : خرمدشت ، سیاه سنگ و متری سینا راه دارد. اصناف مستقر در آن اکثرا کارگاه های نظیر: کارگاههای نجاری ، مبلمان ، آهن آلات تولید قطعات صنعتی آسانسورسازی و کارگاه های موادشیمیایی می باشند.از عمده فعالیت های شهرک صنعتی خرمدشت : تولید چوب ، قطعات چوبی و برش چوب است..


 انتخاب مکان نصب دکل ها و اتصال آن با شبکه، تحت یک فرآیند است.اندارد جهانی با نام    Site Acquisition صورت می‌گیرد که در قالب یک قرارداد قانونی بین اپراتور با مالک منازل یا ادارات یا واحدهای تجاری  صورت می‌گیرد و پس از احراز ایمنی پشت بام و سازه از منظر مقاومت مصالح و غیره، و در خصوص سایتهایی که پس از تأسیس شرکت ارتباط مشترک شهر توسط شهرداری، نصب می شوند، پرداخت عوارض و اخذ مجوزهای مربوطه از شرکت مذکور مبادرت به انجام فعالیت های بعدی برای نصب و متصل ساختن آن به شبکه و در نهایت بهره برداری می شود.

این امر را توسط پارامتری موسوم به سمت‌گرایی توصیف می‌کنند. البته پارامتر سمت‌گرایی در همه جا امر مطلوبی نیست. به طور مثال آنتن گیرنده موبایل یا گیرنده‌های GPS باید کمترین میزان سمت‌گرایی را داشته باشند، چرا که باید بتوانند در هر وضعیتی حداکثر امواج را دریافت کنند.

همچنین، ناراحتی مردم نسبت به درآمد سالیانه حدود میلیون تومانی مالکانی که پشت بام خود را برای نصب دکل به اپراتور ها اجاره می دهند، یکی دیگر از ممانعت های مردمی از نصب سایت‌های موبایل است..مسئله ممانعت مردمی از نصب دکل یک مسئله پیچیده است. که در فلسفه به "جمع نقیضین" معروف است.، به این معنی که شخص معترض، حاضر نیست گوشی هوشمند خود را کنار بگذارد، و نمی خواهد باور کند که گوشی هوشمند او با است.فاده از همین دکل کار می کند، نه چیز دیگری، یعنی هم گوشی را می خواهد، و هم عامل آن را نمی خواهد، مثل خانمی که شوهرش را دوست داشته باشد ولی به پدرشوهرش احترام نگذارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر