مشاوره و اجرا آنتن مخابراتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


آیا تا به حال سعی در تنظیم یک آنتن مخابراتی داشته اید تا کیفیت سیگنال دریافتی را افزایش دهید؟ در واقع شما سعی داشتید تا زاویه‌ مناسب آنتن را جهت دریافت بهتر امواج الکترومغناطیسی پیدا کنید. به عنوان مثال به هنگام گوش دادن به رادیو AM با چرخش رادیو کیفیت سیگنال دریافتی بهتر می‌شود. این بدین معنی است. که آنتن سیم‌پیچ به دور هسته فریب در رادیو یک آنتنِ جهت دار است.. با چرخش رادیو به طوری که مولفه میدان مغناطیسی امواج رادیویی AM بیشترین اثر را بر سیم‌پیچ بگذارد، کیفیت سیگنال بهتر می‌شود.

متأسفانه در قشر پزشکان متخصص، افراد اندکی وجود دارند که وقتی نمی‌توانند بیماری مراجعان خود را تشخیص دهند، از تأثیرات جسمی و روانی و اجتماعی است.فاده بی حد و اندازه از گوشی هوشمند که در دست خودشان قرار دارد غافل شده، عبور کرده و بیماری‌ها را به سایت‌های موبایل ربط می دهند که مبرهن است. که با توجه به فاصله دور و نبود دید مستقیم بین افراد با سایت ها و مقایسه آن با گوشی هایی که عموماً در دست افراد قرار داشته و به سر و بدن مردم چسبیده است.، نمی تواند صحیح باشد.

این جملات انتقادی در روزهایی به اوج خود رسیدند که شورای شهر با هدف حصول یک درآمد پایدار و باد آورده، در حال ایجاد شرکت ارتباط مشترک شهر و وضع مصوبه ها و صدور ابلاغیه هایی بودند تا برای نصب سایت‌های موبایل، از اپراتورها عوارض دریافت کنند، چیزی که علی رغم ابطال بسیاری از آن مصوبات از سوی دیوان عدالت اداری، موفق نیز شدند و اینک، به ازای هر سایت جدید، از هر اپراتور ۸،، ریال (۸ میلیون تومان) دریافت می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر