مشاوره و اجرا آنتن مخابراتی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Communications tower-1
Communications tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


دکل‌های مخابراتی بیش از سال قدمت داشته و نوع موبایل این دکل‌ها، از سال پیش در جهان و از ۵ سال قبل در ایران قدمت دارند و یکی از دلایل کم بودن شکاف فناوری بین ایران با جهان از منظر توسعه شبکه های سلولار موبایل، این بوده است. که مشابه با سایر کشورهای جهان و با هدف توسعه سریع شبکه دسترسی رادیویی، از پشت بام های منازل نیز برای نصب دکل های موبایل است.فاده شده است..

با توجه به این نکته، هرچه فرکانس امواج الکترومغناطیسی بیشتر می‌شود، آنتن مربوطه جهت ارسال و دریافت آن‌ها کوچکتر می‌شود. به طور مثال یک آنتن تراهرتز (terahertz antenna) ابعادی در حدود میکرومتر یا حتی نانومتر دارد. در مقام مقایسه یک آنتنی که در طیف رادیویی کار می‌کند، می‌تواند ابعادی در حدود چندین متر نیز داشته باشد.

سید موسوی: این جمله خانم ابتکار نیز یک اظهار نظر رسمی نبوده، بلکه در آن زمان خاص بین سال‌های ۸ تا با  هدف حصول یک درآمد پایدار و باد آورده ، از راه وضع مصوبه‌ها و صدور ابلاغیه‌ها  برای دریافت عوارض نصب سایت‌های موبایل از اپراتورها، یک اظهارنظر انتقادی با درجه بالای بزرگ‌نمایی و  سیاه نمایی بوده است.، و در این جمله توهم عدم رعایت است.اندارد در نصب و شعاع مجاز آنتن ها به وضوح قابل مشاهده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر