فروش آهنربا در بازار لاله زار

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آهنرباهای الکتریکی که با آن‌ها الکترومغناطیس گفته می‌شود، از طریق عبور دادن جریان الکتریکی سیم پیچی با کمک هسته فلزی به وجود می‌آیند. این سیم پیچ سبب به وجود آوردن یک میدان مغناطیسی خواهد شد که از طریق قطع کردن جریان از بین خواهد رفت. الکترونیک مغناطیس‌ها برای مواردی که به قدرت نیاز باشد به کار برده می‌شوند و از جمله کاربرد آن‌ها می‌توان به دستگاه ‌های ام ‌آر ‌آی، مسیرهای ریلی جاده‌ای، جرثقیل‌ها و غیره اشاره کرد. همچنین این نوع آهنرباها در سخت افزاری کامپیوتر و تلویزیون نیز به کار برده می‌شوند.

این نوع آهنربا برای تولید قطعات مختلفی از ماشین های مغناطیسی مانند چرخ دنده های مغناطیسی، ترمزهای مغناطیسی، وسایل مغناطیسی، دستگاه های نجات مغناطیسی، یاتاقان های مغناطیسی، پمپ های مغناطیسی، دریچه های مغناطیسی، درب های مهر و موم مغناطیسی، قفل های مغناطیسی و جک آهنربا دائمی است.فاده می شود.

به همین منظور برای پیشبرد بیشتر اهداف صنعت در این زمینه ، با بکارگیری متخصصین ، اقدام به راه اندازی گروه مگنت گستر آسیا کرده است. . این گروه مفتخر است. با تامین و ساخت انواع آهنرباهای دایم و موقت وهمچینین طراحی و تولید دستگاهای مغناطیسی به مشتریان عزیز ارایه خدمات کند .



( فروش ) های دیگر