فروش آهنربا در بومهن

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


اعتقاد بر این است. که اولین است.فاده از سنگ لودست به عنوان قطب نما مربوط به سال های میلادی تا میلادی در اروپا بوده است.. اصطلاح lodestone از انگلیسی- ساکسونی به معنی سنگ پیشرو یا به معنای واقعی کلمه سنگی که قدرت جذب دارد، گرفته شده است..

امروزه با نگاهی بر صنایع مختلف مشاهده خواهیم کرد که آهن ربا بخش جدایی‌ناپذیری برای ساخت وسایل مختلف در صنایع پزشکی؛ چوب؛ پلاستیک و شیشه؛ مطالعات تحقیقاتی برای پی بردن به اعماق سیاره‌ها: معادن و غیره است.. در ادامه به برخی از کاربرد

بیش از یک سوم آهنرباهای نئودیوم تولید شده در ساخت موتورهای مختلف با آهنربای دائمی است.فاده می شود. از مزایای موتورهای آهنربای دائمی می توان به صرفه جویی در مس، صرفه جویی در مصرف انرژی، وزن سبک، اندازه کوچک و قدرت ویژه بالای آن ها اشاره کرد.



( فروش ) های دیگر