فروش آهنربا در دیزین

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کسانی که به تیراندازی علاقه دارند و یا خود یک‌پا کماندار هستند می‌توانند برنامه‌های آموزشی و تمرین‌های رشته تیراندازی با اسکی روی برف در فصل زمستان و تیراندازی با رول اسکی در چمن را در فصل تابستان در پیست اسکی دیزین انجام دهند.

تله کابین‌های شاله، قله، دره و چمن شما را به بالای قله می‌برند. تله‌کابین دره‌ نسبت به تله‌کابین‌های دیگر، مسیر بیشتری را رفته و به ارتفاع متری می‌رسد. تله کابین چمن هم از رستوران شورع شده و تا ارتفاع متری بالا می‌رود. اگر جرات بیشتری دارید می‌توانید از تله‌سیژ برای رفتن به بالای قله است.فاده کنید. تله‌سیژ‌های قله و چمن در منطقه دیزین قرار دارند. تله‌سیژ نوعی بالابر است. که کابین نداشته و برای بالارفتن باید روی نیمکت نشست.

بهترین مسیر دسترسی به پیست اسکی دیزین جاده چالوس است.. برای رسیدن به پیست دیزین از جاده چالوس، باید پس از عبور از هتل گچسر در ۸ کیلومتری میدان کرج، وارد خروجی ولایت رود یا همان جاده دیزین شوید. ادامه این جاده شما را به پیست اسکی دیزین خواهد رساند.


آهنرباهای الکتریکی که با آن‌ها الکترومغناطیس گفته می‌شود، از طریق عبور دادن جریان الکتریکی سیم پیچی با کمک هسته فلزی به وجود می‌آیند. این سیم پیچ سبب به وجود آوردن یک میدان مغناطیسی خواهد شد که از طریق قطع کردن جریان از بین خواهد رفت. الکترونیک مغناطیس‌ها برای مواردی که به قدرت نیاز باشد به کار برده می‌شوند و از جمله کاربرد آن‌ها می‌توان به دستگاه ‌های ام ‌آر ‌آی، مسیرهای ریلی جاده‌ای، جرثقیل‌ها و غیره اشاره کرد. همچنین این نوع آهنرباها در سخت افزاری کامپیوتر و تلویزیون نیز به کار برده می‌شوند.

پیشرفت های است.فاده از خواص این نوع سنگ ها و انواع اختراعات با آن ها ادامه پیدا کرد تا به اکنون که با است.فاده از آلیاژهای مختلف می توان آهنرباهایی دائمی مانند آهنربای پرکاربرد و قوی نئودیوم و آهن ربای سرامیکی را تولید و در صنایع به کار برد.

گروه صنعتی گرادیان با هدف ساماندهی و توسعه بومی سازی شده و در زمینه تجهیزات مغناطیسی در سطح وسیع و متنوعی فعالیت دارد. ماموریت گرادیان تولید تجهیزات خاص مغناطیسی بوده و با توجه به تجارب یک دهه در تولید محصولات متنوع دارای مگنت صنعتی فعالیت پر رنگی را در صنایع کشور داشته است..



( فروش ) های دیگر