فروش آهنربا در شرق تهران

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


علاوه بر است.فاده از این نوع مگنت صنعتی در ساخت سرامیک از آن در موارد دیگری نیز است.فاده می شود. کاربردهای معمول آهنرباهای سرامیکی شامل است.فاده از آن ها در ساخت بلندگوها، موتورها، ژنراتورها، سوئیچ ها، آهنرباهای رفتگر، ماشین آلات بالابرنده، آهنربای یخچال، تخته سفید، آزمایش های علمی، علامت های فروشگاه، نمایشگرهای خرده فروشی، دکوراسیون منزل و گیره ها می باشند.

امروزه است.فاده از آهنربای مغناطیسی در صنایع مختلف نیازهای گوناگون عملکردی را برآورده می کند. در واقع دیگر از آن، تنها به عنوان یک اسباب بازی ساده یا ساخت قطب نما است.فاده نمی شود. این فلز ارزشمند کاربردهای صنعتی و تجاری بسیاری دارد. از پزشکی و ساخت محصولات مختلف تا صنایع سنگین، از خاصیت آهنربا برای راحت تر کردن کارها است.فاده می شود.

به همین منظور برای پیشبرد بیشتر اهداف صنعت در این زمینه ، با بکارگیری متخصصین ، اقدام به راه اندازی گروه مگنت گستر آسیا کرده است. . این گروه مفتخر است. با تامین و ساخت انواع آهنرباهای دایم و موقت وهمچینین طراحی و تولید دستگاهای مغناطیسی به مشتریان عزیز ارایه خدمات کند .



( فروش ) های دیگر