فروش آهنربا در قرچک

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..


پیشرفت های است.فاده از خواص این نوع سنگ ها و انواع اختراعات با آن ها ادامه پیدا کرد تا به اکنون که با است.فاده از آلیاژهای مختلف می توان آهنرباهایی دائمی مانند آهنربای پرکاربرد و قوی نئودیوم و آهن ربای سرامیکی را تولید و در صنایع به کار برد.

نخستین بار یونانی‌ها به بررسی خاصیت مغناطیسی آهنربا پرداختند. اما بر اساس شواهد، از آهن‌رباها در اوایل سال ۵ قبل از میلاد است.فاده می‌شده است.. در سال‌های میلادی تا میلادی از سنگ لودست به عنوان قطب نما است.فاده شد، یعنی سنگی که دارای قدرت جذب است.. با گذشت زمان و است.فاده از خواص مختلفی که این نوع سنگ‌ها دارند، با آن‌ها اختراعات مختلفی صورت گرفت. امروزه با کمک آلیاژهای مختلف آهنرباهای دائمی مانند آهنربای نئودیوم و آهنربای سرامیکی تولید شده‌اند که از آن‌ها در صنایع است.فاده زیادی می‌شود.

به طور کلی است.فاده از خاصیت مغناطیسی آهنربا ابتدا توسط یونانی ها مورد مطالعه و است.فاده قرار گرفت. البته شواهدی نیز وجود دارد که می گوید است.فاده از ابزار مغناطیسی و کلا آهنربا در اوایل سال قبل از میلاد توسط تمدن های دیگر قبل از یونان مورد توجه قرار گرفته بود.



( فروش ) های دیگر