فروش آهنربا در لواسان

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 

شهر لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه خوش آب‌وهوا و ییلاقی شهر تهران به شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.


آهنرباهای الکتریکی که با آن‌ها الکترومغناطیس گفته می‌شود، از طریق عبور دادن جریان الکتریکی سیم پیچی با کمک هسته فلزی به وجود می‌آیند. این سیم پیچ سبب به وجود آوردن یک میدان مغناطیسی خواهد شد که از طریق قطع کردن جریان از بین خواهد رفت. الکترونیک مغناطیس‌ها برای مواردی که به قدرت نیاز باشد به کار برده می‌شوند و از جمله کاربرد آن‌ها می‌توان به دستگاه ‌های ام ‌آر ‌آی، مسیرهای ریلی جاده‌ای، جرثقیل‌ها و غیره اشاره کرد. همچنین این نوع آهنرباها در سخت افزاری کامپیوتر و تلویزیون نیز به کار برده می‌شوند.

نخستین بار یونانی‌ها به بررسی خاصیت مغناطیسی آهنربا پرداختند. اما بر اساس شواهد، از آهن‌رباها در اوایل سال ۵ قبل از میلاد است.فاده می‌شده است.. در سال‌های میلادی تا میلادی از سنگ لودست به عنوان قطب نما است.فاده شد، یعنی سنگی که دارای قدرت جذب است.. با گذشت زمان و است.فاده از خواص مختلفی که این نوع سنگ‌ها دارند، با آن‌ها اختراعات مختلفی صورت گرفت. امروزه با کمک آلیاژهای مختلف آهنرباهای دائمی مانند آهنربای نئودیوم و آهنربای سرامیکی تولید شده‌اند که از آن‌ها در صنایع است.فاده زیادی می‌شود.

گروه صنعتی گرادیان با هدف ساماندهی و توسعه بومی سازی شده و در زمینه تجهیزات مغناطیسی در سطح وسیع و متنوعی فعالیت دارد. ماموریت گرادیان تولید تجهیزات خاص مغناطیسی بوده و با توجه به تجارب یک دهه در تولید محصولات متنوع دارای مگنت صنعتی فعالیت پر رنگی را در صنایع کشور داشته است..



( فروش ) های دیگر