فروش آهنربا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


صنایع تولید مواد غذایی و دارویی از ویژگی های مغناطیسی آهن ربای صنعتی برای حذف آهن اضافی که باعث آلودگی محصولات غذایی و دارویی آن ها می شود، به شدت است.فاده می کنند. بدین منظور، تولیدکنندگان مواد غذایی و شرکت های دارویی از آهن رباهای مختلفی از جمله تله های مغناطیسی، شبکه های مغناطیسی و لوله های مغناطیسی است.فاده می کنند.

اکثر ما از بچگی علاقه زیادی به خاصیت آهنربا داشتیم و یکی از سرگرمی هایمان است.فاده از آهن ربا و بازی با آن ها بود. در حال حاضر نیز در بسیاری از اسباب بازی های پیشرفته به وفور از خاصیت آهنربا است.فاده می شود. اما آهنربایی که اکنون در صنایع مختلف از آن است.فاده می کنند آهنربای صنعتی است. که کاربردهای فراوانی در صنایع دیگر نیز دارد.

پیشرفت های است.فاده از خواص این نوع سنگ ها و انواع اختراعات با آن ها ادامه پیدا کرد تا به اکنون که با است.فاده از آلیاژهای مختلف می توان آهنرباهایی دائمی مانند آهنربای پرکاربرد و قوی نئودیوم و آهن ربای سرامیکی را تولید و در صنایع به کار برد.



( فروش ) های دیگر