فروش آهنربا در ناحیه صنعتی بیجین ری

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


گروه صنعتی گرادیان با هدف ساماندهی و توسعه بومی سازی شده و در زمینه تجهیزات مغناطیسی در سطح وسیع و متنوعی فعالیت دارد. ماموریت گرادیان تولید تجهیزات خاص مغناطیسی بوده و با توجه به تجارب یک دهه در تولید محصولات متنوع دارای مگنت صنعتی فعالیت پر رنگی را در صنایع کشور داشته است..

صنایع تولید مواد غذایی و دارویی از ویژگی های مغناطیسی آهن ربای صنعتی برای حذف آهن اضافی که باعث آلودگی محصولات غذایی و دارویی آن ها می شود، به شدت است.فاده می کنند. بدین منظور، تولیدکنندگان مواد غذایی و شرکت های دارویی از آهن رباهای مختلفی از جمله تله های مغناطیسی، شبکه های مغناطیسی و لوله های مغناطیسی است.فاده می کنند.

پارس صنعت با کسب تجربه ای ۵ ساله در زمینه ی ارایه ی خدمات به صنعتگران و شرکتهای تولیدی بزرگ کشور در سالهای اخیر با توجه به نیاز صنعت کشور به مواد مغناطیسی ، سعی در تامین محصولات مغناطیسی و آهنربایی با کیفبت و قیمت مناسب نموده است.



( فروش ) های دیگر