فروش آهنربا در ورامین

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.

از بنای اولیه امامزاده شاه حسین تنها محراب آن باقی مانده است.. این امامزاده در شمال ورامین قرار دارد و سبک معماری آن شبیه به برج علاءالدین و مسجد جامع ورامین است.؛ به همین دلیل احتمال داده می‌شود قدمت این بنا به دوران مغول برسد.


در صنایع تولیدی مختلفی مثل کارخانجات تولید آرد و خوراک دام یا کارخانه جات غذایی گندم، گچ، صنایع سیمان، سفال و صنایع کاشی و سرامیک ممکن است. ناخالص آهن وجود داشته باشد. وجود این ذرات در صنایع غذایی موجب بروز مشکل از نظر سلامتی می‌شود و یا ممکن است. کیفیت کار را پایین بیاورد. از این رو از

همچنین از آهنرباهای سرامیکی می توان در دماهای نسبتاً بالا است.فاده کرد، اگرچه خصوصیات مغناطیسی آن ها با افزایش دما کاهش می یابد. مثلا در دمای درجه سانتیگراد ( درجه فارنهایت)، تقریباً ٪ از خصوصیات مغناطیسی این نوع آهنربا حفظ می شود؛ با این حال باز هم کاربردی است..

گروه صنعتی گرادیان با هدف ساماندهی و توسعه بومی سازی شده و در زمینه تجهیزات مغناطیسی در سطح وسیع و متنوعی فعالیت دارد. ماموریت گرادیان تولید تجهیزات خاص مغناطیسی بوده و با توجه به تجارب یک دهه در تولید محصولات متنوع دارای مگنت صنعتی فعالیت پر رنگی را در صنایع کشور داشته است..



( فروش ) های دیگر