افزایش راه های دسترسی و بهبود شبکه های اتوبانی در جنوب تهران از مهمترین تغییرات پایتخت در چند دهه گذشته بوده است. . شاید بتوان از بزرگراه آزادگان بعنوان بزرگترین و طولانی ترین محور مواصلاتی پایتخت یاد کرد که قسمت اعظمی از آن در جنوب پایتخت قرار گرفته است. و جنوب شرقی تهران را به شمال شرقی آن و ابتدای آزادراه تهران شمال متصل میکند . علاوه بر آن بزرگراه های بسیاری هم برای تردد آسان میان مناطق جنوب تهران ساخته شده که از جمله معروفترین آنها میتوان به بزرگراه های آیت الله سعیدی (جاده ساوه ) ، شهید کاظمی ، شهید تندگویان ، شهید آوینی ، شهید کریمی ، شهید رجایی ،هاشمی ، نجفی رستگار ، بزرگراه تهران ورامین ، بزرگراه امام رضا (جاده مشهد ) ، بزرگراه امام علی و آزادراه های خلیج فارس (تهران قم ) و آزادراه سردار شهید سلیمانی (تهران ساوه ) اشاره کرد .
جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های
این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..
پولیفت که امروزه در بسیاری از کاربری ها بجای تیفور نیز بکار گرفته می شود دارای قابلیت هندلینگ بصورت تک دست با یک اهرم دستی می باشد. پولیفت ها مانند جرثقیل های سقفی نیاز به یک تکیه گاه برای اتصال قلاب در بالا داشته و در نگهداری بار تحت زاویه و کشش بار کاربری گسترده ای دارند. پولیفت ویتال زنجیری اصلی ژاپنی با ضریب امنیتی بسیار بالاتری نسبت به نمونه های طرح چینی تولید می شود و از این رو نه تنها قابلیت کششی بالاتری دارد بلکه طول عمر اجزا و مقاومت در برابر شکست نیز در آن بالاتر است.. پولیفت زنجیری ویتال که از زنجیر فولادی در اتصال بهره می گیرد تا تناژ تن نیز تولید می شود و البته دارای قیمت بسیار بالاتری نیز نسبت به پولیفت های نمونه های طرح چینی است..
پولیفت زنجیری Lever hoist تنها دارای اجزای مکانیکی که اغلب از گرید های بالای فولادی تولید شده اند در داخل مکانیزم خود می باشد. با این وجود با توجه به تنش هایی که از طرف اتصال بار بر پیکر پولیفت وارد می شود این قطعات فولادی طی زمان مستحلک شده نیاز به خدمات، سرویس، تعویض قطعات و تعمیرات پولیفت می باشد. هر اندازه ظرفیت وزنی پولیفت بالاتر رود هر چند برای داشتن حداکثر مقاومت در برابر اعمال بار سایز اجزا و اتصالات نیز بالاتر می رود اما بالا رفتن سایز تاثیر اندکی بر مقاومت سایشی اجزای پولیفت داشته و تعمیر پولیفت اغلب شامل تعویض چرخدنده های داخلی و گاهی یاتاقان ها می باشد. بازرگانی ویکی لیفت آماده ارائه مشاوره خرید، است.علام قیمت، فروش و تعمیرات انواع پولیفت ها در تناژ مختلف و با برند های مختلف می باشد.
بعد از بررسی و انتخاب محصول مورد نیاز، نوبت به خرید آن می رسد. توصیه اکید می شود که خرید از مراکز معتبر صورت گیرد؛ چرا که این مراکز علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، خدمات پس از فروش نیز دارند و شما می توانید در صورت داشتن مشکل و یا سوال، در مورد ابزار ها، با این مراکز ارتباط بگیرید.
گاها پولیفت زنجیری با جرثقیل دستی اشتباه گرفته می شود! این دو دستگاه شباهت زیادی به هم دارند، اما دو دستگاه کاملا متفاوت اند و تفاوت پولیفت زنجیری با انواع دیگر جرثقیل زنجیری در نحوه کاربرد آنها است.. در جرثقیل دستی زنجیری، زنجیر به
ویتال یک برند ژاپنی با کیفیت است. که در تولید ابزار آلات فعالیت میکند. جرثقیل های دستی و پولیفت های برند ویتال، ویژه کارهای سنگین هستند و از فولاد با کیفیت ساخته شدهاند. پولیفت ویتال که یکی از محصولات پر فروش این برند است.، بسیار محکم و چند منظوره است. و برای کاربرد هایی مثل بلندکردن و کشیدن اجسام طراحی شده است.. از پولیفت ویتال به طور گسترده در مصارفی مثل ساختوساز، جنگلداری، انتقال نیرو، کشتیسازی، معدن، تجهیزات انرژی بادی و … است.فاده میشود.