هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!
با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.
هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!
پیکور بادی به وسیله لوله یا شلنگ، به کمپرسور وصل میشود. هنگامی که پدال را تحت فشار قرار میدهیم، هوای فشرده شده، درون سیلندر میرود و پیستون را به جلو هدایت میکند. سپس دریچه تخلیه هوا کاملا باز میشود و هوایی که داخل سیلندر بود، تخلیه میشود و در ادامه به سبب اینکه خلاء به وجود میآید، پیستون به جایگاه خودش باز میگردد. همانطور که میدانید، این فرایند به صورت رفت و برگشتی بوده که سبب تشکیل ضربه در پیکور میشود. پایین سیلندر، بیت مته واقع است. که یک نواری از جنس فلز است.. نیرو و سرعت پیستون به کمک بیت مته تنظیم میشوند. نیروی آن همجهت و مساوی با نیروی پیستون بوده ولی جهت آن کاملا برعکس جهت حرکت پیستون میباشد. جالب است. بدانید جهت تخریب سطح از قلم و جهت تشکیل سوراخهای عمیق از مته است.فاده میشود. اجزای تشکیلدهنده دستگاه پیکور بادی، سیلندر، قلمگیر، پدال، پیستون و دسته نگهدارنده هستند.
افرادی که با پیکور بادی کار می کند باید قدرت کنترل وزن و فشاری که بوسیله کمپرسور تولید می شود را دارا باشد. چون اگه نتواند چکش بادی را خوب کنترل کند امکان آسیب زدن بر او وارد می شود. چکش های بادی توسط یک شلنگ یا لوله به یک مخزن هوای فشرده بزرگ متصل می گردد، هوای فشرده به سمت چکش پمپ می شود و در داخل پیکور یک سیلندر و پیستون قرار دارد ک با ورود هوا به داخل سیلندر، پیستون به سمت انتهای سیلندر هول داده می شود. سپس دریچه تخلیه هوا باز می شود و هوا از سیلندر خارج می شود. بر اثر این خلا بوجود آمده پیستون مجدد به بالا بر میگردد و این حرکت رفت و برگشتی منجر به ایجاد ضربه ای در چکشها می شود.
چکش بادی بر اساس ضربه زدن یا چرخش مته نیز وجود دارد که در وزنها و شکلهای مختلف ساخته شدهاند. به عنوان مثال اگر به تخریب وسیع با دقت کم احتیاج دارید، باید از چکش یا پیکور بادی ضربهای دو دسته که معمولا وزن بیشتری دارد است.فاده کنید. اما اگر نیاز به تخریب دقیق با عمق بیشتر نیاز دارید باید چکشهای چرخشی به صورت یک دسته یا دو دسته با وزن متوسط یا پایین را به کار ببرید.
برای اطمینان از اینکه عیوب جاسازی نشده در معرض دید قرار نمی گیرند، باید پس از لایه برداری، به خوبی دقت کنید تا مشکلی پیش نیاید. لایه برداری هنگامی که با فشار انجام شود بسیار موثر است. به طوری که تنش پسماند فشاری تحمیل شده فقط در برابر بار موثر می باشد.
پیکور بادی تنها بوسیله باد کمپرسور کار می کند و فشار الی بار نیاز می باشد. در غیر اینصورت چکش نمی تواند کار کند، بنابراین نتیجه ی خوبی نخواهد داشت. همچنین با رعایت کردن در روغن کاری و مراقبت در برابر گرد و خاک عمر این دستگاه زیادتر می شود. بای به این نکته توجه کرد. به هیچ عنوان پیکور را روی شن و ماسه قرار ندهید چون امکان شکستگی قطعات را بالا می برد. از مهم ترین کاربرد این دستگاه پیکور: