فروش ابزار اندازه گیری در بومهن

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


آخرین ابزار اندازه‌گیری که در این بخش قصد آشنایی با آن را داریم گونیا است.. گونیا نوعی ابزار اندازه گیری ثابت است. که برای اندازه گیری و تعیین زاویه درجه و عمود بودن دو قطعه بر یکدیگر مورد است.فاده قرار می‌گیرد. گونیا ها با دقت‌های مختلف و در ابعاد گوناگونی تولید می‌شوند. گونیا نجاری، گونیا مویی و گونیا مرکب نمونه هایی از انواع پر کاربرد در صنعت هستند. گونیا مویی دقیق ترین نوع گونیا ها به شمار می‌رود که با دقت بسیار بالا و از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند و در مشاغلی همچون تراشکاری که به دقت بالایی نیاز است. مورد است.فاده قرار می‌گیرند. گونیا های نجاری دارای ابعاد بزرگتری نسبت به گونیا های مویی هستند اما دقت کمتری دارند و از یک پایه و یک خط کش تشکیل شده‌اند. گونیا مرکب یا گونیا سه تکه نوعی ابزار اندازه گیری بسیار پر کاربرد است. که علاوه بر گونیا از آن می‌توان به عنوان خط‌کش، زاویه سنج، مرکز یاب و تراز است.فاده کرد.

نقاله یک نیم دایره پلاستیکی یا شیشه ای شفاف است. که زاویه ها را اندازه می گیرد و معمولاً با درجه مشخص می کند. گاهی اوقات، به جای آن، نقاله های دقیق تری خواهید یافت که بر حسب رادیان اندازه گیری می شوند. آنها جزء اصلی حرفه مهندسی مکانیک هستند اما معمولاً در کلاس های هندسه دبیرستان نیز است.فاده می شوند.

استفاده ی سریع تر، آسان تر و دقیق تر زاویه سنج های دیجیتال از زاویه‌سنج آنالوگ، به شما امکان می‌دهد فوراً زاویه هر سطحی را که آن را به آن متصل می‌کنید پیدا کنید. این ابزارهای اندازه گیری که به پایه مغناطیسی قدرتمند و کنترل های کالیبراسیون خودکار مجهز شده اند، به ویژه در تعیین زوایای مخروطی و میتر دقیق روی اره های برقی مفید هستند.



( فروش ) های دیگر