فروش ابزار اندازه گیری در تهران

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.


تراز شیب سنج دیجیتالی که به طور خاص برای اندازه گیری دامنه حرکت در یک مفصل طراحی شده است.، می تواند برای اندازه گیری زاویه شیب نیز است.فاده شود. برای شناسایی و اندازه گیری دامنه حرکت در یک مفصل، کافیست شیب‌ سنج را مستقیماً در کنار آن قرار دهید، صفحه را بچرخانید تا عدد روی تراز به صفر برسد، مفصل را از محدوده آن عبور دهید، و سپس محدوده طی شده را مستقیماً از شیب ‌سنج بخوانید.

این دماسنج دارای مقاومت الکتریکی است. که با تأثیرپذیری از دما، تغییر می‌کند. در این دماسنج تغییر دما و تغییر مقاومت در فلزاتی که به عنوان سنسور در آن جای‌گذاری شده ثابت و پایدار است.. از این دماسنج در بسیاری از صنایع و آزمایشگاه‌ها برای اندازه‌گیری دما است.فاده می‌شود.

در هر صنعت و سیستم تولیدی نیاز به پایش دائم ، کنترل و اندازه گیری پارامترهای مختلف تولید در محیط ، تجهیزات و قطعات از عوامل بسیار مهمِ تولید با کیفیت می باشد که انجام درست و دقیق این وظایف به عهده ی ابزارهای اندازه گیری دقیق و لیزری می باشد که در اصطلاح به تجهیزات اندازه گیری دقیق یا سیستم های اندازه گیری دقیق موسوم هستند.



( فروش ) های دیگر