فروش ابزار اندازه گیری در شمال تهران

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :

میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..


نوعی دیگر از ابزار‌های اندازه‌گیری دقیق میکرومتر ها هستند که از دقت بسیار بالایی در اندازه‌گیری برخوردار هستند و به همین دلیل در مواقعی که دقت کولیس پاسخگو نباشد از میکرو متر است.فاده می‌شود. البته نکته مهم درباره میکرومتر ها محدود بودن بازه اندازه‌گیری آنهاست و معمولا محدوده اندازه‌گیری آنها به صورت پلکانی و با بازه‌های ۵ میلیمتری ( در میکرومتر های میلیمتری) است.. به طور مثال اگر قصد اندازه‌گیری دقیق قطر میله‌ای را دارید که قطر حدودی آن میلیمتر است. باید از میکرومتری با بازه اندازه‌گیری ۵ تا ۵ میلیمتر است.فاده کنید. دقت میکرومتر ها معمولا به . میلیمتر می‌رسد. همانند کولیس ها، میکرومتر ها نیز دارای نوع ساده و دیجیتال هستند که در نوع دیجیتال اندازه به دست آمده به راحتی از روی صفحه نمایشگر قابل مشاهده خواهد بود اما نوع ساده روش خاص خود را برای خواندن مقدار به دست آمده دارد. 

کولیس نوعی ابزار اندازه‌گیری با دقت بالاست که است.فاده از آن در صنایع مختلف بسیار رایج است.. کولیس ها دارای فک هایی هستند که امکان اندازه‌گیری ابعاد مختلف اجسام مانند طول، ضخامت، قطر داخلی و خارجی و عمق را فراهم می‌کنند. به طور کلی کولیس ها از نظر نوع خواندن به سه نوع ساده، دیجیتال و ساعتی تقسیم می‌شوند. در نمونه های دیجیتال اندازه به دست آمده به راحتی توسط صفحه نمایشگر قابل خواندن خواهد بود. در کولیس های ساعتی همان طور که از نام آن هم مشخص است. صفحه نشانگر همانند ساعت است. و توسط یک عقربه به طور دقیق مقدار اندازه‌گیری شده و همچنین تغییرات را به خوبی نمایش می‌دهد. اما خواندن مقدار اندازه گیری شده در کولیس های ساده مقداری پیچیده‌تر از دو نوع قبلی است.. برای آشنایی با چگونگی اندازه گیری با کولیس های ساده می‌توانید به 

دماسنج از آن دسته ابزار دقیق‌هایی است. که، از کودکی با نوع پزشکی آن برای اندازه‌گیری میزان دمای بدن آشنا شدیم. این دستگاه ابزاری است. برای اندازه‌گیری میزان دما در واحد های مختلف. از این ابزار نیز در صنایع مختلفی است.فاده می‌شود، همچنین گاهی به عنوان ابزاری مکمل، کنار دیگر ابزار به کار برده می‌شود.



( فروش ) های دیگر