فروش ابزار اندازه گیری در شهر جدید اندیشه

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


تراز شیب سنج دیجیتالی که به طور خاص برای اندازه گیری دامنه حرکت در یک مفصل طراحی شده است.، می تواند برای اندازه گیری زاویه شیب نیز است.فاده شود. برای شناسایی و اندازه گیری دامنه حرکت در یک مفصل، کافیست شیب‌ سنج را مستقیماً در کنار آن قرار دهید، صفحه را بچرخانید تا عدد روی تراز به صفر برسد، مفصل را از محدوده آن عبور دهید، و سپس محدوده طی شده را مستقیماً از شیب ‌سنج بخوانید.

 علاوه بر مواردی که در بالا معرفی شد، ابزارهای متنوع دیگری موجود می‌باشد که به عنوان لوازم اندازه گیری محسوب می‌شوند و هر‌کدام کاربردهای خاص خود را دارند؛ از جمله این ابزار می توان به لوازمی مانند بادسنج، بروسکوپ، تاکومتر، تراز لیزری، تست کشش تسمه، دماسنج، حرارت‌سنج و ... اشاره کرد. ما در این مقاله تنها به توضیح برخی از ابزار اندازه‌گیری پرداختیم اما، شما در صورت اشتغال به حرفه‌های متفاوتی که نیاز به ابزار دیگری دارد، می‌توانید به مقاله اختصاصی در مورد هر کدام از ابزار مورد نظر مراجعه کرده و با کسب اطلاعات مربوطه، کیفیت و بازدهی فعالیت خود را افزایش دهید.

یکی از مهم‌ترین ابزار‌های دقیق اندازه‌گیری گاز سنج است.. این دستگاه قابلیت شناسایی انواع گازهای سمی، گازهای قابل اشتعال، گازهای قابل انفجار و تمامی گازهای خطرناک را داشته و یکی از حیاتی‌ترین ابزارهای دقیق‌ اندازه‌گیری موجود در صنعت است.. سنسورهای به کار رفته در گازسنج با توجه به نوع گازی که تشخیص می‌دهد متفاوت است..



( فروش ) های دیگر