فروش ابزار اندازه گیری در شهرک صنعتی چرمشهر

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


از صوت سنج در صنعت برای جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی است.فاده می شود. این دستگاه یک است.اندارد مشخص را تعیین کرده و صوت را در واحد دسیبل اندازه گیری می کند. همچنین با است.فاده از آن، نویزهای موجود در ماشین آلات صنعتی را نیز اندازه گیری می نمایند.

ضخامت سنج عمدتا در صنعت خودرو سازی و ساختمان سازی کاربرد دارد. این دستگاه ضخامت اجسام و نوع پوشش‌دهی آن‌ها را برای جلوگیری از خوردگی، زنگ زدگی و هر نوع آسیبی که با توجه به ضخامت و پوشش قطعه اتفاق می‌افتد، بررسی ، ثبت و تعیین می‌کند.

متر ها از دیگر ابزار‌های اندازه‌گیری بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف هستند. برخلاف ابزار‌هایی مانند کولیس و میکرو متر، متر ها دقت بسیار بالایی ندارند اما می‌توانند بازه‌های بسیار بیشتری را اندازه‌گیری کنند که در مقایسه با محدوده اندازه‌گیری که دارند، دقت قابل قبول است.. به طور کلی متر ها بر اساس نوع اندازه‌گیری به دو نوع ساده و لیزری تقسیم می‌شوند. در نوع لیزری اندازه‌گیری توسط پرتو لیزر و بازتاب آن صورت می‌گیرد و نمایش آن نیز توسط یک صفحه نمایشگر دیجیتال صورت میگیرد. نوع دیگر متر ها که به صورت نواری هستند نسبت به نوع لیزری متداول‌تر بوده و قیمت بسیار پایین‌تری دارند. متر‌های نواری یا دستی را می‌توانید در کارگاه‌های نجاری و آهنگری، بسیاری از فروشگاه ها و یا حتی منازل مشاهده کنید. این متر ها بازه‌های اندازه‌گیری مختلفی مثل بازه‌های متری، متری، ۵ متری و بیشتر را دارند. نحوه اندازه‌گیری با متر ها نیز بسیار ساده است.. برای این کار کافیست تا سر متر را در ابتدای محل مورد نظر برای اندازه گیری قرار دهید و سپس از طریق درجه بندی روی متر اندازه جسم را به دست آورید. قبل از خواندن مقدار اندازه‌گیری شده از انطباق کامل متر بر جسم مورد نظر مطمئن شوید تا خطای اندازه‌گیری به کمترین مقدار ممکن برسد.



( فروش ) های دیگر