فروش ابزار اندازه گیری در شهریار

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.

شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .

 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.


یکی دیگر از ابزار اندازه گیری بسیار دقیق در صنعت ساعت اندیکاتور است.. این ابزار بسیار کارآمد که در ظاهر شباهت زیادی به ساعت های عقربه‌ای دارد، برای اندازه‌گیری با دقت بسیار بالا و البته بازه محدود مورد است.فاده قرار میگیرند. از ساعت اندیکاتور می‌توان برای تشخیص میزان لنگی یک محور، اندازه گیری ناهمواری سطوح، کالیبره کردن مکانیزم های گوناگون و&#; است.فاده کرد. ساعت ها دارای میله‌ای هستند با داشتن سر کروی شکل و صیقلی در تماس با جسم مورد نظر قرار می‌گیرند و با حرکت خود به سمت بالا و پایین، تغییرات را به مکانیزم درون ساعت منتقل می کنند تا این تغییرات به طور دقیق و مدرج بر روی صفحه آن قابل مشاهده و در نتیجه قابل اندازه‌گیری باشد.

یکی از مهم‌ترین ابزار‌های دقیق اندازه‌گیری گاز سنج است.. این دستگاه قابلیت شناسایی انواع گازهای سمی، گازهای قابل اشتعال، گازهای قابل انفجار و تمامی گازهای خطرناک را داشته و یکی از حیاتی‌ترین ابزارهای دقیق‌ اندازه‌گیری موجود در صنعت است.. سنسورهای به کار رفته در گازسنج با توجه به نوع گازی که تشخیص می‌دهد متفاوت است..

کاربرد این ابزار بیشتر در صنعت خودرو و ساختمان سازی بوده که ضخامت اجسام و همچنین نوع پوشش دهی آن ها را به طور دقیق بررسی و ثبت می کند. این امر برای جلوگیری از زنگ زدگی، خوردگی و به طور کلی آسیب دیدگی اجسام با توجه به ضخامت و پوشش قطعه، اهمیت زیادی دارد.



( فروش ) های دیگر