فروش ابزار اندازه گیری در ورامین

Measuring tool-1
Measuring tool-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسجد جامع ورامین از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی این شهر به شمار می‌رود که قدمت آن به دوران ایلخانی می‌رسد. در زمان سلطان محمد خدابنده، احداث این مسجد جامع آغاز می‌شود و در زمان حکومت ابوسعید بهادر، پسر او به پایان می‌رسد. اوج هنر معماری دوران ایلخانی در این مسجد به وضوح دیده می‌شود و به همین علت از مساجد شاخص ایران است.. این مسجد بنایی مستطیل شکل دارد و از جمله مساجد چهار ایوانی ایران است.. ورودی مسجد در ضلع شمالی قرار دارد و از طریق ایوان‌های شرقی و غربی، به ضلع جنوبی مسجد راه می‌یابد که نمازخانه در آن واقع شده است.. هنر آجرکاری، کاشی‌کاری، گچ‌بری و سوزن‌کاری محراب این بنا از زیباترین نمونه‌های هنر معماری بعد از اسلام در ایران است.. کتیبه‌های سوره جمعه در متن و در حاشیه، کتیبه‌های کوفی از جمله کتیبه‌های تاریخی و باارزش این بنا محسوب می‌شود که دارای انواع طرح‌های اسلیمی و خط‌های عربی، کوفی و فارسی است.. از این مسجد با نام مسجد جمعه ورامین نیز یاد می‌کنند. این اثر تاریخی که در زمان شاهرخ تیموری مرمت و بازسازی شده است. در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است..

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.


کالیبراتور وسیله ای است. که برای تنظیم دقت ابزار مورد است.فاده قرار گرفته و اغلب دارای کاربردی خاص است.. حتی پیچیده ترین تجهیزات صنعتی نیز تا زمانی که کالیبره نشده باشند، چندان مفید واقع نخواهند شد. از طریق کالیبراسیون، تنظیمات اعمال شده بر روی قطعه ای از تجهیزات، اطمینان می دهد که عملکرد ابزار مطابق انتظار انجام شده و می توان به نتایج آن اعتماد کرد.

قطب نما که به عنوان یکی از &#;چهار اختراع بزرگ&#; چین (در کنار باروت، کاغذ سازی و چاپ) شناخته می شود، در ابتدا به عنوان ابزاری برای پیشگویی است.فاده می شد. امروزه، هنوز به طور گسترده توسط علاقه مندان به فعالیت در فضای باز، عملیات نظامی و ملوانان است.فاده می شود.

چه در یکی از حرفه‌های فیزیکی کار می‌کنید و چه به سادگی عاشق مشارکت در پروژه‌های خویش اجرا در محیط خانه هستید، ابزارهای اندازه‌گیری به شما امکان می‌دهند تا دقت لازم را برای دستیابی به نتایج عالی در مورد هر چیزی که در نظر دارید به دست آورید. بنابراین، دفعه بعد که می‌خواهید مهارت‌های فیزیکی خود را بهبود ببخشید، راهی برای اندازه‌گیری آن پیدا کنید؛ به این ترتیب، به مرور زمان می‌توانید میزان پیشرفت خود را اندازه گیری کنید



( فروش ) های دیگر