فروش ابزار ماشین کاری در بازار لاله زار

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



موفقیت در فرآیندهای ماشینکاری (فرزکاری , تراشکاری و …) به انتخاب ابزار (تیغه برش) مناسب از نظر جنس , شکل و اندازه برای هر کار مرتبط می باشد. مواد زیادی با ویژگیها, قابلیتها و قیمت های مختلف برای ساخت ابزار تراش در دسترس می باشند که فولادهای آلیاژی پر کربن , فولادهای با آلیاژ کم و متوسط , فولاد ابزار تندبر (HSS) , آلیاژهای ریختگی کبالت , کاربیدهای سمانته, کاربیدهای ریختگی , کاربیدهای روکش شده, فولادهای تندبر روکش دار, سرامیک ها, سرمت ها, سرامیک های تقویت شده , نیترید بور مکعبی (CBN) و الماس های تک و چند بلوره شامل می شوند.

این نوع اره دارای تیغه ای دایره ای با دندانه های تیز میباشد که دارای انواع بزرگ و کوچک هستند از این وسیله در نجاری ها و آهنگری ها مورد است.فاده قرار می گیرد . این نوع اره ها دارای دو نوع ثابت و متحرک می باشند که در حالت ثابت جسم را به صورت افقی حرکت داده و برش می دهیم ولی در حالت متحرک جسم ثابت دستگاه را به صورت افقی حرکت داده و برش می زنیم .

انجام سوراخکاری شیمیایی به واسطه پاشیدن اسید صورت می گیرد. به طوری که از یک شابلون برای هدایت محلول خورنده به بخشهایی ازسطح فلز است.فاده می شود. باید بدانید که عمق برش در سوراخکاری از ماشین کاری شیمیایی کمتر است. و سوراخکاری تنها بر روی صفحات با ضخامت کم انجام می شود.



( فروش ) های دیگر