فروش ابزار ماشین کاری در دماوند

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.


اين عمليات به قلاويزكاري نيز شناخته مي‌شود كه درون يك سوراخ ايجاد شده توسط مته كاري، پيچ (رزوه) تراشيده مي‌شود. طول پيچ به طول سوراخ بستگي دارد. در قلاويزكاري لازم است. سوراخ كمي بزرگتر از قطر نهايي پيچ ايجاد شود و با قلاويز كاري در سه مرحله به قطر مورد نظر برسد. براي قلاويزكاري در ايجاد انواع پيچ‌هاي ميليمتري و اينچي، جداول است.انداردي موجود است. كه تمام مشخصات قطعه كار و ابزار قيد شده است..

ماشین کاری الکتریکی به صورت پرداخت فلزات رسانا،  توسط جرقه های الکترونیکی مشخص می شوند. در واقع از این روش برای از بین بردن براده های مته کاری، سوراخ کردن ابزارهای بسیار ظریف و تا گرانبها به کار برده می شود. به ماشین کاری به روش تخلیه الکتریکی، EDM هم می گویند. توجه داشته باشید که امروزه EDM برای ساخت بسیاری از حفره ها و قالب های هندسی و غیر هندسی که بسیار پیچیده هستند هم به کار می‌رود. در واقع روش ماشینکاری الکتریکی به گروهی از فرآیندها اطلاق می شود که جریان الکتریکی را برای برداشتن فلزات به کار می‌گیرند. باید بدانید که در فرایند ماشین کاری الکتریکی برخلاف ماشینکاری مکانیکی، فلز ابزار ممکن است. از اینجا قطعه کار نرم تر باشد و حتی براده برداری هیچ گونه ارتباطی به سختی مکانیکی قطعه کار ندارد. البته همه ما می دانیم که فلزات سخت در مقایسه با فلزات نرم کمی سخت تر براده برداری می شوند. به طور کلی فرایند ماشین کاری الکتریکی به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول ماشین های تخلیه الکتریکی هستند که در اینجا اثر خوردگی از یک توالی سریع از پالس های الکتریکی در از بین بردن فلز از روی قطعه به کار برده می شود.

دستگاه سنگ زن شامل یک موتور گرداننده سنگ با سرعت مورد نیاز و یک بستر برای نگه داری قطعه کار درون فیکسچر است.. سر سنگ می تواند برای قطعه کار ثابت یا متحرک تنظیم شود. ماشین سنگ زنی در حین عملیات سایش قطعه حرارت قابل توجهی نیز تولید می کند. بنابراین آن ها نیاز به خنک کننده دارند که تا گرما بیش از تحمل قطعه کار بالا نرود. حتی خنک کننده نیز در مواقعی می سوزد. در سنگ زنی های با دقت بالا حدود نانومتر حرارت کمی تولید می شود که نیاز به خنک کاری ندارد.



( فروش ) های دیگر