فروش ابزار ماشین کاری در شهرک صنعتی شمس آباد

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


از ماشین کاری می توان برای ایجاد ویژگی های مختلف از جمله سوراخ ، شکاف ، سطوح صاف و حتی خطوط پیچیده سطح است.فاده کرد.همچنین ، در حالی که قطعات تراش خورده به طور معمول فلزی هستند ، تقریباً تمام مواد از جمله فلزات ، پلاستیک ها ، کامپوزیت ها و چوب ها می توانند ساخته شوند.به همین دلایل ، ماشینکاری معمولاً متداول ترین و متنوع ترین فرایندهای تولید محسوب می شود.

دستگاه سنگ زن شامل یک موتور گرداننده سنگ با سرعت مورد نیاز و یک بستر برای نگه داری قطعه کار درون فیکسچر است.. سر سنگ می تواند برای قطعه کار ثابت یا متحرک تنظیم شود. ماشین سنگ زنی در حین عملیات سایش قطعه حرارت قابل توجهی نیز تولید می کند. بنابراین آن ها نیاز به خنک کننده دارند که تا گرما بیش از تحمل قطعه کار بالا نرود. حتی خنک کننده نیز در مواقعی می سوزد. در سنگ زنی های با دقت بالا حدود نانومتر حرارت کمی تولید می شود که نیاز به خنک کاری ندارد.

دسته دوم فرایند الکتروشیمیایی و فرسایش با الکترولیت است.. توجه داشته باشید که فرایند ماشین کاری تخلیه الکتریکی بر روی اثر خوردگی جرقه الکتریکی بر روی هر دو الکترود پایه گذاری شده است.. حتماً باید بدانید که اگر هر دو قطعه الکترود و قطعه کار از یک جنس باشند، قطعه ای که روی الکترود منفی بسته شده باشد بیشترین ساییدگی را خواهد داشت. به همین دلیل برای به‌دست‌آوردن خوردگی ماکزیمم از قطعه کار در وضعیتی که الکترود ما سایش بسیار کمتری داشته باشد، باید قطعه کار را به پایه منفی وصل کنیم و همینطور ابزار را هم به پایه مثبت وصل کنیم. در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد ماشینک اری با جت آبی توضیح دهیم.



( فروش ) های دیگر