فروش ابزار ماشین کاری در شهرک صنعتی فیروزکوه

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.


در حال حاضر شاهد این هستیم که از این نوع فولاد در ساخت ابزار های برشکاری بسیار است.فاده می شود و ابزارهای ساخته شده بدین روش جهت کاربردهای معمولی است.فاده می شوند، همچنین قابل ذکر است. که این نوع ابزارها مرور جای خود را به ابزارهای ساخته شده با فولادهای تند بر روکش شده و کاربید ها ( دسته های بعد ) خواهند داد.

برقو کاری (Reaming) به عملیات ایجاد سوراخ های منظم و دقیق را گویند. برقو کاری ممکن است. به وسیله ابزار دستی، ماشینی، یا دریل انجام گیرد. سوراخ های ایجاد شده توسط مته دارای تلرانس مشخص نبوده، صاف و صیقلی هم نمی باشد به همین منظور لازم است. عملیات مجددی که بتواند مشخصات لازم را به دست آورد انجام شود. برقو را می توان یک ابزار برش گردان نامید. زیرا این ابزار دارای یک یا چند لبه برنده بوده که به وسیله آن می توان سوراخ های انجام شده را به اندازه واقعی در آورد. جنس برقوها معمولا از فولاد ابزار و یا فولاد تندبر بوده، لبه های برقو را با انواع مختلف آبکاری نموده سپس لبه برنده را با ماشین سنگ تیز می کنند.

دستگاه هاب يك نوع از دستگاه فرز است. كه با آن چرخ دنده و هزار خار توليد مي كنند.هاب با چرخاندن ابزار برنده و قطعه، در زمان مشخص و با سرعت معين، دنده را ايجاد مي كند.ابزار برنده به شكل يك سطح مقطع برنده(براي ايجاد شكل دندانه) و يك مارپيچ است..بنابراين گوشه هاي دندانه ابزار برنده يك شكل منحني ايجاد مي كند.



( فروش ) های دیگر