فروش ابزار ماشین کاری در فیروزکوه

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.


اجزای ماشین پرتو الکترونی داخل یک محفظه قرار می‌گیرند که توسط یک پمپ، شرایط خلا در آن ایجاد می شود. توجه داشته باشید که از پتانسیل ولتاژ بالا برای شتاب دادن الکترون ها از کاتد به سمت حفره آند است.فاده می شود .این الکترون ها از رشته تنگستنی داغ به طور کامل ساطع می شوند. کاتد تنگستنی هم تا حدود ۵ درجه سانتیگراد برای ساده کردن الکترون حرارت داده می شود. بهترین معیار مقدار الکترون ساطع شده شدت جریان است. که باید بین ۵ تا ۵ آمپر در سانتی متر مربع باشد. باید بدانید که این جریان ساطع شده به عواملی مانند جنس کاتد، درجه حرارت و ولتاژ بالا بستگی دارد که تقریبا می توان گفت در حد کیلو ولت است.. تقریباً بعد از شتاب گیری هم الکترون ها از سوراخ آند گذر می کنند و این گذر به واسطه میدان متمرکز ایجاد می شود. در این بین موج الکترون به واسطه یک سیستم لنز مغناطیسی دوباره متمرکز می شود و به سمت قطعه کار حرکت می کند.

سایش دیواره جانبی به معنای تغییر هندسه اینسرت است. که منجر به کاهش زاویه آزاد خواهد گردید,بنابراین در عملیات پرداخت صافی سطح مورد نیاز تعیین می کند که چه موقع باید اینسرت تعویض گردد. به طور کلی مقدار سایش دیواره جانبی VB(Flank wear) باید برای عملیات پرداخت بین mm/ – / و برای عملیات خشن کاری بین mm/ – / باشد.

از ویژگی های جت های آب سریع، انعطاف پذیری و دارای دقت معمول را می توان نام برد که کمی قبل تر برای است.فاده ساده،آسان شده‌اند. در واقع برای دانش‌فنی آب فشار بالا که تنها از یک سوراخ کوچک و یا روزنه عبور داده می شود، برای تمرکز مقدار زیادی انرژی در کوچکترین منطقه است.فاده می کنند . زیرا همین محدودیت ایجاد شده برای روزنه ها باعث می شود یک فشار بالا و یک باریکه سرعت بالا ایجاد شود. برای درک این موضوع می‌توانید تصور کنید که انگشت خود را بر انتهای شلنگ آبیاری قرار داده اید.



( فروش ) های دیگر