فروش ابزار ماشین کاری در قرچک

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


شابر کاری به کارهایی گفته می‌شود که با شابر برای تصحیح ناهمواری‌های سطوح ماشین‌کاری شده انجام شود تا سطح بر اثر پرداخت هموار گردد. هرچند دستیابی به سطح همواره واقعی ناممکن است. ولی شابرها برای نزدک شدن به چنین سطحی یا به عبارت دیگر برای تصحیح تا حد سطح هموار به کار می‌روند.

در حال حاضر شاهد این هستیم که از این نوع فولاد در ساخت ابزار های برشکاری بسیار است.فاده می شود و ابزارهای ساخته شده بدین روش جهت کاربردهای معمولی است.فاده می شوند، همچنین قابل ذکر است. که این نوع ابزارها مرور جای خود را به ابزارهای ساخته شده با فولادهای تند بر روکش شده و کاربید ها ( دسته های بعد ) خواهند داد.

دسته دوم فرایند الکتروشیمیایی و فرسایش با الکترولیت است.. توجه داشته باشید که فرایند ماشین کاری تخلیه الکتریکی بر روی اثر خوردگی جرقه الکتریکی بر روی هر دو الکترود پایه گذاری شده است.. حتماً باید بدانید که اگر هر دو قطعه الکترود و قطعه کار از یک جنس باشند، قطعه ای که روی الکترود منفی بسته شده باشد بیشترین ساییدگی را خواهد داشت. به همین دلیل برای به‌دست‌آوردن خوردگی ماکزیمم از قطعه کار در وضعیتی که الکترود ما سایش بسیار کمتری داشته باشد، باید قطعه کار را به پایه منفی وصل کنیم و همینطور ابزار را هم به پایه مثبت وصل کنیم. در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد ماشینک اری با جت آبی توضیح دهیم.



( فروش ) های دیگر