فروش ابزار ماشین کاری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ماشین الکتروشیمیایی برعکس فرایند آب کاری است.. از این روش بیشتر برای ایجاد حفره های پیچیده در مواد مستحکم به ویژه در صنعت هوافضا برای تولید پره های توربین قطعات موتور جت و &#; به کار برده می شود. برای ماشینکاری حفره های قابلیت فورجینگ و ایجاد سوراخ های کوچک هم است.فاده می شود. جالب است. بدانید که سطح بدون پلیسه در این فرآیند ایجاد می‌شود در واقع از این روش می‌توان برای پیشگیری پلیسه هم است.فاده کرد. در فرایند ماشینکاری الکتروشیمیایی هیچگونه آسیبی به قطعه وارد نمی شود و دیگر نیازی به نگرانی در مورد آسیب های حرارتی نیست. خطر ساییدگی ابزار هم وجود ندارد و فرآیند قابلیت تولید اشکال پیچیده و ماشینکاری مواد سخت هم امکان پذیر است..

یک سطح مخروطی شکل مورد نیاز است. تا دندانه های ابزار برش بر روی آن قرار بگیرند و با حرکت در امتداد طول چرخ دنده خام، فرم دندانه ها به تدریج ایجاد شود. توجه داشته باشید که از این روش بیشتر برای تولید دندانه های داخلی است.فاده می شود. در واقع خان کشی یک نوعی از عملیات براده برداری است.. در این روش از سوزن خان کشی که دارای لبه های برنده و یا مرکب است.، است.فاده می‌شود. توجه داشته باشید که وسیله برنده از میان سوراخ های مورد خانکشی به واسطه فشار و کشش عبور می کند و در این صورت براده برداری صورت می‌گیرد. به طور کلی در عمل، عملیات خان کشی در صنایع ماشین سازی کاربرد بسیار زیادی دارد زیرا هر دو عمل پرداخت کاری و خشن کاری در یک مرحله عبور سوزن انجام می شود. به این صورت سرعت عمل در خانکشی نسبت به دیگر ماشین ها بسیار بالا است.. از دیگر مزایای خانکشی می توان به دقت ابعادی بالا، نرمی و پرداختی سطوح و دقت زیاد در این روش اشاره کرد. همانطور که می دانید برای انجام عملیات خان کشی از سوزن خان کشی است.فاده می شود که به طور مختلف طراحی می‌شود و برای شکل دادن دستگاه های صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرد. در ادامه این مقاله سعی داریم در مورد حدیده کاری اطلاعات کامل و جامعی به شما بدهیم.

ماشینهای بورینگ cnc (سوراختراش) مانند ماشینهای فرز سنتر با محور افقی می باشند . حرکت پیشروی بوسیله حرکت طولی محور اسپیندل که توسط انتقال و تبدیل حرکت گردشی موتور اصلی به حرکت طولی ، بوسیله گیر بوکس در ماشینهای قدیمی تر و یا حرکت مستقیم محور z آنها که موتور اصلی (تامین کننده حرکت چرخشی اسپیندل ) بر روی آن قرار گرفته شده است. که توسط یک سروو موتور تامین می گردد . این ماشینها معمولا داری حداقل محور حرکت می باشند :



( فروش ) های دیگر