فروش ابزار ماشین کاری در پردیس

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


الماس سخت ترین ماده شناخته شده تا به امروز است. .تیغه های الماس در مقایسه با کاربیدها به مقدار زیادی نیروهای تراش را کاهش داده و تراشکاری با آنها در سرعت های بالا و با نرخ تغذیه بسیار کم انجام می شود و سطح پرداخت کاری شده بسیار خوبی را ایجاد میکند. الماس در عین داشتن سختی و مقاومت سایشی خوب , بسیار شکننده بوده و شکل دادن به ان به صورت ابزار تراش بسیار دشوار است.. در مجموع کارایی تیغه فرز و تیغه تراش های الماس در مقایسه با انواع کاربیدی بسیار بالاتر بوده و طول عمر ابزار و کنترل اندازه , پرداخت و کیفیت سطح قطعه بسیار بهتر است..

ارتعاش همان حرکت های نوسانی است. و تنها زمانی اتفاق می افتد که یک جسم وضعیت تعادل خود را توسط نیروهای خارجی به هم بریزد. حال برای اینکه ارتعاش ایجاد شود نیاز به یک نیروی مقابله کننده است. که سعی کند وضعیت تعادل را برگرداند. ایجاد ارتعاش در عملیات بورینگ اجتناب ناپذیر است. که باید راه های توزیع صحیح نیروهای برشی که باعث کم کردن ارتعاش می‌شود را بیاموزیم. توجه داشته باشید که هندسه اینسرت تاثیر مشخصی بر نیروهای برشی دارد و یک اینسرت مثبت قطعاً دارای زاویه براده مثبت هم است.. این زاویه براده مثبت نشان از نیروی برش کمتر است..البته باید بدانید که زیاد کردن زاویه براده بر روی زوایای آزاد تاثیرگذارند.برای مثال اگر افزایش این زاویه براده به قیمت کم کردن زاویه آزاد باشد در نتیجه باعث افزایش اصطکاک بین دیوار سوراخ شده و ابزار و در نهایت ایجاد ارتعاش می شود.اما اگر بتوانید زاویه را ثابت نگه داریم و زاویه براده را زیاد کنیم، زاویه گوه کم میشود و در نهایت یک لبه تیز به وجود می آید که به راحتی به داخل ماده نفوذ می کند. در ادامه این مقاله در مورد روش هاب زدن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

بدیهی است. که شما هیچ عضوی از بدن خود را در مقابل نوک برش دستگاه جت آب قرار نمی دهید و همین موضوع باعث شده است. تا جت های آبی بسیار ایمن باشند. توجه داشته باشید که حتی یک نفر در سیستم فشار بالای آب خیلی سریع باعث افتادگی فشار به سطوح ایمن می شود و حتی خود آب کاملاً بی خطر و غیر قابل اشتعال است. و آن سنگ های ریز و ساینده هم خنثی هستند. اما باید بدانید که یکی از خطرهای بزرگ در این حین بریدگی هایی است. که توسط لبه های تیز قطعات که با جت آب برش میخورند، وجود دارد.



( فروش ) های دیگر