مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در بازار لاله زار

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طراحی و اجرای انواع تابلو برق های صنعتی ساده و پیشرفته، انواع بانک ها خازنی، انواع تابلو های توزیع برق، انواع پست های برق، طراحی و اجرای سیستم های برقی کارخانه جات، گلخانه ها، موتورخانه و سردخانه ها، طراحی و ساخت انواع تابلو برق های کنتوری با تاییده اداره برق است.ان تهران، طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون کارخانجات، فروش انواع تجهیزات صنعتی شامل دژنگتورها، سکسیونر ها، کلید های اتوماتیک هوایی و کمپکت، کلیدهای مینیاتوری، کنتاکتورها، اینورتر ها، درایو ها، سافت است.ارتر ها، سیم و کابل و متعلقات سیم و کابل، انواع نظم دهنده های سیم و کابل و تجهیزات مدیریت سیم و کابل، انواع است.راکچر های تابلو برق دیواری و ایستاده، پایه چراغ های روشنایی، انواع لامپ ها و سیستم های روشنایی و سایر تجهیزات برقی دیگر، بخشی از فعالیت های واحد برق صنعتی در مجموعه هایپر صنعت فامکو می باشد.

اکنون هایر صنعت فامکو با دارا بودن پشتوانه ای عظیم از نیروی انسانی با تجربه و متهعد، سابقه طولانی فعالیت صنعتی و اقتصادی و اعتماد مشتریان گرامی توانسته بخش عظیمی از نیاز صنعت کشور به تجهیزات صنعتی و برقی را تامین نماید. بخش بزرگی از مشتریان هایپر صنعت فامکو فعالین اقتصادی و شرکت های خصوصی، شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و دولتی و دانشگاه ها می باشند. هایپر صنعت فامکو همچنین از تامین کنندگان (وندور) شرکت ها و صنایع بزرگ است. که برخی از آنها را در زیر مشاهده می کنید:

دریل جزء ابزارهای ضروری یک برق کار است.. او می‌تواند برای سوراخ کردن دیوار جهت عبور سیم یا پیچ کردن است.فاده کند. دریل‌ها در انواع برقی و شارژی در بازار موجود هستند. یک دریل پیچ گوشتی می‌تواند هم برای پیچ کردن و برای سوراخ کاری مورد است.فاده قرار گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر