مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در جنوب تهران

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


افزایش راه های دسترسی و بهبود شبکه های اتوبانی در جنوب تهران از مهمترین تغییرات پایتخت در چند دهه گذشته بوده است. . شاید بتوان از بزرگراه آزادگان بعنوان بزرگترین و طولانی ترین محور مواصلاتی پایتخت یاد کرد که قسمت اعظمی از آن در جنوب پایتخت قرار گرفته است. و جنوب شرقی تهران را به شمال شرقی آن و ابتدای آزادراه تهران شمال متصل میکند . علاوه بر آن بزرگراه های بسیاری هم برای تردد آسان میان مناطق جنوب تهران ساخته شده که از جمله معروفترین آنها میتوان به بزرگراه های آیت الله سعیدی (جاده ساوه ) ، شهید کاظمی  ، شهید تندگویان ، شهید آوینی ، شهید کریمی ، شهید رجایی ،هاشمی ، نجفی رستگار ، بزرگراه تهران ورامین ، بزرگراه امام رضا (جاده مشهد ) ، بزرگراه امام علی و آزادراه های خلیج فارس (تهران &#; قم ) و آزادراه سردار شهید سلیمانی (تهران ساوه ) اشاره کرد .

جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..


در سال با تجربه بیش از سال بنکداری محصولات برندهای معتبر ایرانی و با توجه به نیاز روز جامعه، با هدف ارسال مستقیم و بدون واسطه محصولات روشنایی در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت، فروشگاه اینترنتی "آرتا الکتریک" شکل گرفت. افتخار ما در مجموعه آرتا الکتریک، با نام ثبتی شرکت "پیشتازان نوآوری آرتا الکتریک" و به شماره ثبت ، خدمت رسانی به قشر وسیعی از مصرف کنندگان در سراسر کشور است..

یک وسیله کوچک مانند تراز، به راحتی در یک جعبه ابزار قرار می‌گیرد و برای اطمینان از تراز بودن سطح کار است.فاده می‌شود. درحقیقت، تراز کردن جعبه‌ها و کلید پریزها بسیار مهم است. که همه این کارها توسط تراز لوبیایی انجام می‌شود. تراز باید بخشی از ابزار است.اندارد هر برق کار ماهر باشد.

به خاطر داشته باشید که قیمت تجهیزات برق صنعتی بسیار رقابتی و لحظه ای می باشد. در زمینه این تجهیزات بسیاری از برند های معتبر جهانی در کشور های متعددی کارخانه ساخت دارند. همین موضوع بر قیمت ابزار آلات و دستگاه ها تاثیر گذاشته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر