فروش ابزارآلات برق صنعتی در دماوند

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.


اکنون هایر صنعت فامکو با دارا بودن پشتوانه ای عظیم از نیروی انسانی با تجربه و متهعد، سابقه طولانی فعالیت صنعتی و اقتصادی و اعتماد مشتریان گرامی توانسته بخش عظیمی از نیاز صنعت کشور به تجهیزات صنعتی و برقی را تامین نماید. بخش بزرگی از مشتریان هایپر صنعت فامکو فعالین اقتصادی و شرکت های خصوصی، شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و دولتی و دانشگاه ها می باشند. هایپر صنعت فامکو همچنین از تامین کنندگان (وندور) شرکت ها و صنایع بزرگ است. که برخی از آنها را در زیر مشاهده می کنید:

ما در فروشگاه برق صنعتی مراحل فوق را به حداقل رسانده و انواع تجهیزات برق صنعتی را از برندهای معتبر و یا جایگزین معتبر مناسب، با هزینه مناسب و مشاوره رایگان و تضمین اصالت کالا و گارانتی بی نظیر در اختیارتان می گذاریم. از این روست که فروشگاه خود را، ممتاز و لایق شما می دانیم.

فازمتر باید جزء اصلی ابزارهای مورد نیاز برق کار دانست. یک برق کار چطور می‌تواند تشخیص دهد که یک سیم جریان برق دارد یا خیر؟ فازمتر به برق کار کمک می‌کند تا تشخیص دهد که آیا سیم یا منبع برق دارای ولتاژ است. یا نه! اگر مبتدی هستید، هیچ وقت نباید دست به برق بزنید، تنها وسیله ضروری شما فازمتر است..



( فروش ) های دیگر