مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در دماوند

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..


یکی از اساسی ترین تجهیزاتی که در برق صنعتی به کار می روند، تجهیزات فرمان و کلید زنی هستند که کاربرد اصلی آن شامل: قطع و وصل مدار، فرمان روشن و خاموش شدن در وسایل برقی صنعتی مثل الکتروموتور ها، ترانس ها و دیگر عملگر های صنعتی که با برق کار می کنند، می باشد.

فازمتر باید جزء اصلی ابزارهای مورد نیاز برق کار دانست. یک برق کار چطور می‌تواند تشخیص دهد که یک سیم جریان برق دارد یا خیر؟ فازمتر به برق کار کمک می‌کند تا تشخیص دهد که آیا سیم یا منبع برق دارای ولتاژ است. یا نه! اگر مبتدی هستید، هیچ وقت نباید دست به برق بزنید، تنها وسیله ضروری شما فازمتر است..

شاید عجیب باشد، اما یکی از لوازم ضروری در لیست ابزار برق کار همین فنر است.. فنر سیم کشی برای کشیدن هادی سیم رشته‌ای از طریق لوله‌های فلزی یا PVC است.فاده می‌شود. هنگامی که کابل NM را از داخل حفره‌های دیوار می‌کشید، یک فنر سیم کشی نیز می‌تواند مفید باشد. این ابزاری است. که جهت افزودن یا گسترش مدارهای الکتریکی است.فاده می‌شود. خرید فنر سیم کشی برای برق کاران حرفه‌ای ضروری است.. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر